24 června 2020

Barevná výzva ...





.... dnes růžová. 
Tahle výzva u Katky  se mi naprosto skvěle hodí do krámu. Všechny barvy v ní obsažené mám totiž v archívu v množství více než velkém, a tak nemusím přemýšlet co dát do článku. Výzvy všeho druhu na blozích mám ráda, díky nim totiž poznávám další zajímavé blogy, i když je to taky pro mne dost kontraproduktivní, neb na jejich stránkách trávím více a více času. A tím zanedbávám své domácí povinnosti. No zrovna dneska jsem měla v plánu okamžitě vystartovat na zahradu a makat. A co dělám? Sedím u počítače! Takže to vezmu fofrem, aby něco dneska za mnou bylo vidět ....




U některých fotek se tedy dostaneme hluboko proti proudu času, jako třeba u téhle okrasné mandloně ...




... anebo zkompletovaného tria barev u hyacintovce. Růžová mi chyběla a tak vloni k modré a bílé konečně přibyla i ona



Z cesty na nákup nových hadic k bazénu jsem si nakonec místo nich dovezla domů tenhle krásný rododendron. Tenhle týden mne čeká zasadit ho na jeho místo v zahradě




Tento plnokvětý orlíček jsem kdysi dostala od sousedky, vesele se mi množí, takže už ho musím krutopřísně hlídat a hned po odkvětu ostříhat. Včera jsem ho vyrývala sousedce, od ní dostanu plný růžový





Protože vás nechci úplně zalepit sladkostí růžové barvy, dala jsem jen polovinu toho co mám v archívu. To si nechám zas na jindy...

20 komentářů:

  1. No, a u nás leje, takže sedím u noťasu, piju kafe a čtu :D.
    Krásně růžový to tu máš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady zaplať pánbůh už neprší, dokonce jsem teď zalévala suchý truhlíky a květináče. Ale pořád to není to léto létovatý.

      Vymazat
  2. U nás taky leje, stejně jako Janinka sedím u noťasa a učím se s ním zacházet :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady zatím deště skončily, ale je stále zataženo...

      Vymazat
  3. Vendy,nádherné barvy.Orlíček je překrásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle orlíček je opravdu velmi netradiční...

      Vymazat
  4. U nás také prší a já jsem zjistila, že i kdybych chtěla, výzvu nestihnu.
    Tak alespoň u tebe se pokochám ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neprší, tedy zatím, včera taky nepršelo, ale na to, že je pomalu konec června, tak tohle léto je fakt prapodivný....

      Vymazat
  5. Pěkné fotky, růžovou v přírodě mám ráda.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Úchvatné fotky. Růžové květiny mám moc ráda.
    Hezký večer, Vendy. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžové květy vypadají romanticky, hlavně růže. Ale já raději hledám ty jiné druhy.

      Vymazat
  7. Vendy, já jsem se neulepila :-), já mám růžovou moc ráda, takže jsem se kochala. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono přece jen přes dvacet fotek najednou by bylo moc....

      Vymazat
  8. Nádherné fotografie. U Tebe se vždy na ty barvičky podívám. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, myslím že i jiné blogerky se zhostí skvěle.

      Vymazat
  9. Krásné barvičky i fotky. Růžovou miluje naše vnučka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to nedělala záměrně, nějak se to tak vyvrbilo, že růžové mám tolik

      Vymazat
  10. Tak takové barvy na zahradě nemáme, ledaže bychom si nasadili růžové brýle :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžovou, a potažmo fialovou mám zastoupenou nejvíc. I když to nebyl záměr...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....