16 května 2020

A bílá ještě ...






.... jednou. Krom jedné fotky opět starosklíčko v akci ...


Nejstarší je tahle. Poslední z květů


Tady jsem si třešeň pokácela a tak letos jsem posledních pár květů nafotila teď na chatě




Na náměstí v Mníšku je vždycky touhle dobou paní která prodává skalničky. No neodolala jsem a koupila jsem si u ní tři tyhle floxy. Bílou, tmavě růžovou a světle fialkovou


Když se podíváte na květ hlohu, jeho příbuznost s růžemi je víc než jasná


Pro tentokrát se s bílou rozloučíme, ale tuším, že další obrázky se zas nastřádají, jak postupně zas budou rozkvétat moje novinky ...

14 komentářů:

  1. Krásné fotky, bílé květy jsou něžné.
    Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... to jsou. Víkend bude těžce pracovní...

      Vymazat
  2. blondýna16/5/20 10:10

    Krása přírody znásobená optikou, krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sekací, sekací, sekací. A zítra úklid a pálení dřeva v rámci přípravy místa na zvýšený záhon...

      Vymazat
  3. Krásné fotky, hezké květiny, tak ať ťi pěkně rostou a máš z nich radost. Krásné dny ti přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, po tvých krásných fotkách se mi už stýskalo. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to jsem moc ráda, že ti zas můžu aspoň trochu zvednout náladu...

      Vymazat
  5. Nádherná,jemná kvítka.Starosklíčka mě hodně baví
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky... ptala jsem teď na jeden inzerát, zatím tedy nikdo neodpověděl :-(

      Vymazat
  6. Překrásné, Vendy! Skutečně nádherná podívaná!
    Přeji krásný slunečný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky. Bílá se ti povedla krásně vykreslit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Starosklíčkem to jde docela dobře, i když musíš občas nastavit podexpozici.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....