03 dubna 2020

Trocha ....




.... barviček a rozličných květů, to je dnešní příspěvek do zamračeného dne. A studeného. Jak to sluníčko zaleze, ty noční mrazíky jsou ve vzduchu celý den. Když jsem jela dopoledne do práce (hurá, už se dá na kole) navíc ještě foukal dost protivný studený protivítr. Snad se vyplní předpověď a příští týden se pěkně ohřejeme....


Světlefialové fialky se usalašily před mnoha lety ve spárách mezi dlaždicemi na terase. Od té doby si tam lebedí. Jen občas trochu zredukuju jejich množství...



Anemonky stále dělají parádu, a stále ze země lezou další. Ani nevím kolik jsem jich vlastně sázela, ale evidentně jich v pytlíku bylo asi hodně!






16 komentářů:

  1. Krásné. Jí už venku nefotil cca tři neděle a moc mi to chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemít zahradu a tuhle zálibu v mezikroužcích a starejch sklech, tak taky nemám nic zajímavého. Do práce, z práce, pak úklid toho nejnutnějšího bordelu a zas do práce anebo dokonalá deratizace baráku. A to už není pak nálada zajít do lesa ani náhodou. Já nebyla na procházce už nejmíň půl roku. Už před karanténou jsem nechodila, protože furt pršelo. A pak, tady už není místo, kde bych nefotila a zajímavého tu taky nového nepřibylo....

      Vymazat
  2. Nádherné fotografie květinek a kapičky jsou jako perly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jsem si pomohla sprejem. Fotila jsem to odpoledne, když už byla všechna rosa pryč...

      Vymazat
  3. Vendy, staráš se nám o krásu! Opravdu se kochám a přeji na tu jízdu kolmo trochu tepleji, než včera...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No včera to bylo nepříjemné. Studený protivítr, rouška na hubě, lapala jsem po dechu jak kapr na suchu a když jsem dojela do práce úplně se mi z toho odkysličení mozku motala hlava a klepaly kolena. Pak že sportem ku zdraví! Nejhorší je, že celou dobu jedu přes ves, takže sundat si roušku nejde...tedy jde, ale nerada bych aby na mě někdo zavolal policajty...

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jo, jo ... začíná se to v přírodě rozjíždět do barevna!

      Vymazat
  5. Tvoje krásné fotečky vždycky potěší, děkuji.¨Měj klidný víkend. Růža

    OdpovědětVymazat
  6. Už by to to sluníčko a teplo chtělo, fakt mi to chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady sice chvíli svítilo, tak ten vzduch aspoň trochu prohřálo. A i teď když je pod mrakem, je už příjemně...

      Vymazat
  7. U nás dneska sluníčko svítí a do dalších dnů slibuje, že bude také a oteplí se. Děkuji za barvičky, není jich nikdy dost. Prožij vákend v klidu a pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska je už zase teplejc. Sice je pod mrakem, ale dá se...

      Vymazat
  8. No jo, nastává už doba jaterniky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zvláštní, že ty co si vozím z chaty, a to z normálního záhonu tady na záhoně moc nejdou. Tak jsem je zkusila přesadit ke sněženkám a bledulím pod lísky do trávy jestli se tam zmátoří....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....