04 dubna 2020

Myslím si ....






.... že teď si jich užijete nadmíru! A kohože? Inu konikleců a jejich foteček. Není tu u nás široko daleko žádná lokalita kde by se v přírodě vyskytovali a jelikož je má ráda a ráda se dívám na jejich fotky jak je dělají jiní fotografové, nezbylo mi nic jiného než si je zasázet doma. Má to aspoň tu výhodu, že je mám různobarevné. Ale jeden v původní barevnosti se najde také. Jako první odvážlivec rozkvétá bílý vloni koupený v Polsku ....










20 komentářů:

  1. Příroda je kouzelná. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Teď je to asi to nejhezčí období. Všechno se probouzí, přibývají květy a přibývají barvy.

      Vymazat
  2. Ty jsou, krásně jarní, sluníčkový!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska zas je sluníčkově, tak se třeba zase něco podaří nafotit!

      Vymazat
    2. My se půjdeme zase po dlouhé době vyvětrat, sluníčko šajní jako o život :).

      Vymazat
    3. Šajní, já až trochu slehne oběd razím taky. Na zahradu makat! :-D

      Vymazat
  3. Koniklec mám ráda a jezdíváme za ním k Trnavě u Třebíče. Ovšem letos to nevyjde a tak se moc ráda kochám Tvými krásnými fotkami. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já tady nikde takovou lokalitu bohužel nemám ... a tak je mám aspoň na zahradě ;-)

      Vymazat
  4. Není, Vendy! Krásy není nikdy dost.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem si koupila svůj první.
    Vyrazila jsem letos poprvé do zahradnictví a připadala jsem si jako v ráji.
    Koupila jsem si hlavně skalničky a svůj první, rudý koniklec.
    Vendísku, krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červený mám taky, ještě se musím podívat po růžovém. Já do zahradnictví už ani nelezu... sice bych potřebovala koupit novou magnólii za tu, kterou mi zlikvidoval Myšpulín a asi konečně můj sen, převislou sakuru. Letos jsem vysela hafo afrikánů takže budou všude možně. I tobě krásnou neděli. Ta moje bude zas zahradně pracovní...

      Vymazat
  6. Vendy, nádhera ke kochání. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já se kochám s nimi každý den. A co teprve až rozkvetou!

      Vymazat
  7. Úžasné a opět dokonalé fotografie a ty kapičky.Také si je stříkám doma na kytky a fotím.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Koniklece jsem ve volné přírodě také neviděl, u rodičů je jeden barevný na skalce... Tenhle "divoký" je moc pěkný..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že už nebudou v noci mrazy a že ty další květy už budou nepoškozené, na té bílé to je obzvlášt vidět.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....