01 dubna 2020

Chlupáčci ...




.... muchláčci. To jsou pro mě koniklece. Člověk by se s nimi opravdu rád muchlal jak s nějakými plyšáky. A když na nich po ránu roztaje jinovatka a rozzáří se desítkami hvězdiček jsou k sežrání! Tedy pokud se zadaří to vyfotit. Ten třpyt bohužel jaksi chybí, ale myslím že i tak jsou to docela pozitivní fotky, co 
říkáte? ....

Vloni na jaře jsem si pořídila v Polsku opět nové, páč buď mi je učůral Bak, nebo zklividoval Myšpulín ani letos to nevypadalo nijak růžově, bála jsem se že zas díky tomu že měli listí dlouho do zimy a pak přišlo mokro, vypadalo to, že vyhnily. Ale ne... už se začínají pěkně plnit poupaty. Zatím je nejdál bílý ...







Na hyacintech zůstala námraza v podobě malých krystalků. Vypadalo to, jako by se nich vysrážela sůl ...


... stejně tak i na listech tulipánů. Zatím jsou v pohodě, ale být ty mrazy o něco déle, přišly by dost k úhoně. Asi jako překvapivě letos čemeřice. U některých mi ty mrazy spálily všechny květy ...


Určitě jste poznali že i tyhle obrázky jsou starosklem

22 komentářů:

  1. Kouzelné fotografie, starosklíčko nám opět ukázalo nádherné detaily. Je mi líto čemeřice, tak krásně ti kvetla. Bohužel proti rozmarům přírody nic nezmůžeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní, čemeřice klíďo kvete v prosinci, lednu a nic, ale březnové mrazy jí dali zabrat

      Vymazat
  2. Prosím, ten na té fotce čř. 5 si na mne drze otvírá ústa! Moc pěkné fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo drze se šklebí! :-D Díky za pochvalu!

      Vymazat
  3. Posolený tulipán vypadá dost zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, jsem úplně bez dechu - nádhera!
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Wendy..to je taková nádhera. Zachytila jsi to úžasně. Chlupáček mne také láká,asi ho nutně potřebuji na zahrádce 😊.
    Měj se pokud možno krásně. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je koupila díky focení... tady nikde nemáme žádnou přírodní lokalitu kde by rostly. Tak jsem si řekla že aspoň doma bych si je na zahradě mohla užívat...

      Vymazat
  6. Nádherné fotky. Ty detaily jsou úžasné. Mám na zahrádce dva koniklece, ale potřebuji další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je pořád dokupuju, protože se většinou vždycky psi postarali o jejich zhynutí. Tak doufám že už to bude dobré. Mám zatím čtyři barvy, ale samo že další bych ještě taky přibrala...

      Vymazat
  7. Vendy, ty tak nádherně fotíš. To je na výstavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no já nevím ....hlavně nevím jak by to kvalitativně vypadalo ve velkém formátu.

      Vymazat
  8. Kapičky zachycené v chloupcích kytičky krásně zdobí.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fotky jsou přímo snové. Nádhera. Fakt nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě bude pokračování, a dost. :-D Teď pokvete bílý a po něm i další barvy

      Vymazat
  10. To je nádhera! Díky tobě už konečně vím, jak koniklec vypadá :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys to nevěděla? tak si počkej až rozkvetou i ty ostatní...

      Vymazat
  11. Překrásné,úžasné.Úplně jiný svět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nějaké fotečky přibudou, koniklec rozkvétá tak jsem si ho zas vzala na mušku....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....