15 dubna 2020

Tak takhle ...




.... to včera vypadalo celé dopoledne u nás. Prostě duben jak vyšitý. Sníh, chumelenice, pak sluníčko a vzápětí zas chumelenice. Zima, vítr... namlsání z posledních teplých dní se totálně vypařilo a zbyla jen potřeba se navléct při focení do zimní bundy, dát si kapuci na hlavu a hurá na zahradu. Že mi to rozhodně žádnou radost nedělá je jasné jak facka. Dneska už svítí od rána sluníčko, ale teplota je stále brrrrr. Doufám že zítra a v pátek už bude zas o něco líp, mám jít do práce, tak bych ráda jela na kole. Ale ne nabalená jak pumpa ....








28 komentářů:

  1. Včera bylo aprílové počasí všude. U nás se také střídalo chumelení se sluníčkem. Dnes je chladno, ale už je to lepší. Líbí se mi pocukrované kytičky. Hlavně, aby ranní mrazy nenadělaly velké škody na kvetoucích ovocných stromech. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě nic ze stromů nekvete, tak to nevadí, nicméně je mi jasné, že tam kde to kvete a mrzne to je problém. Dneskia svítí, ale fouká silný vítr a tudíž je i sakra zima...

      Vymazat
  2. Krásně u vás cukrovalo. Těm kytičkájm to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jim to sluší, ale moc nadšené z těch mrazů nejsou ...

      Vymazat
  3. Krásné fotografie. U nás bylo bílo včera. Dnes už jen na nule, ale zase foukal studený vítr. Pomalu se uklidnil. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to je ze včera. Dneska svítí sluníčko, fučí a je zima...

      Vymazat
  4. Jarní květiny pod bílým sněhovým popraškem jsi krásně zdokumentovala. :-D
    Také jsem dnes byla na zahradě, ale dlouho jsem tam nevydržela. Sluníčko má sice už sílu, ale vítr byl hnusný, studený a protivný. Tak pro dnešek vyhrál a já se pokorně vrátila do teplíčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem jen vylezla abych přidělala na zastiňovačkách na altánku šňůrky na přivázání ke konstrukci a zase jsem zalezla.

      Vymazat
  5. Tak u nás dnes odpoledne parádních 18 st, zaštipovala jsem jehličnany a byla jsem zpocená jako prase.
    Bohužel v noci je to na pytel, co jsem nestihla odtahat do chaty, to pomrzlo.
    Ale jaro jede, všechno zelená, pučí, proti minulému týdnu neuvěřitelný progres.
    Na fotkách sníh, ale každá srážka se počítá, u nás je tragicky sucho, od února nic, ani déšť, ani sníh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady už se práší od kopyt jak dlouho, a tohle nijak ten prach nezvlhčilo....tady je kosa, dopolko jsem v zimní bundě přidělávala šňůrky na uchycení bočnic na altánku. A se zmrzlejma rukama zas mazala domů.

      Vymazat
  6. Tomu říkám pravé aprílové počasí. U nás včera bílé kousky poletovaly, ale nikde se neudržely...
    Fotky jsou krasne! S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady poletovaly tak, že chvílema nebylo vidět...

      Vymazat
  7. U nás sníh poletoval,ale jenom chvíli.Chudinky kytičky pod sněhem.Na kolo to teď nebylo,ale zase bude teplo.I tak si dávám na prsa teplou šálu,jak fouká,studí mě tam.Přeji Ti ať na tom kole vyjedeš.Je to bezva.Nádherné fotografie jsi pořídila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už se o půl jedenácté jelo na kole parádně a teď je devatenáct stupňů ve stínu a na sluníčku může být kolem pětadvaceti. Takže zahradní práce zas volají...

      Vymazat
  8. Kytičky a sníh....To je tedy kombinace. Ta příroda s námi laškuje.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, u nás tedy jen chviličku poletovaly vločky, ale zima byla, to tedy ano.
    Teď máme na nule, v poledne má být +20... No uvidíme...
    Děkuji za krásné fotky a přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, i u nás maličko poletovaly vločky, ale nikde to nebylo vidět. Ale zima byla, teprve včera se zase trochu oteplilo. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se oteplilo, ale rapidně, až dnes. Díky bohu....

      Vymazat
  11. Vendy, u nás spadlo jen pár vloček, na fotky to tedy nebylo. Ale ty tvé, sněhové, jsou parádní. Snad to kytičky a hlavně nakvetlé stromy zvládly. Dnes už je o něco tepleji.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady byly solidní chumelenice. Občas to hned roztálo, ale občas se to udrželo. Takže jsem vyběhla s foťákem. Zrovna dneska se mi zas potvrdilo, jak se tu za sedm let oteplilo. Před sedmi lety jsem dávala na fb fotky kdy mi teprve kvetly krokusy a bledulky. Dneska, o sedm let později už jsou krokusy odkvetlé čtrnáct dní a už kvetou tulipány....a to není poprvé kdy takové srovnání vychází pro nás, bohužel, hůř v tom, že je jasně vidět jak se otepluje. Jediné co furt platí, že padal v dubnu ještě sníh, a někdy ho bylo i deset centi. Naštěstí většinou do večera roztál. A někdy ten sníh napadl i koncem května.

      Vymazat
  12. U nás jen dopoledne sem tam prolétla malinkatá vločka. Odpoledne bylo dá se říci hezky. Dokončila jsem si na zahradě, co jsem stále v hlavě měla. Dnes je docela teplo.
    Měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska je krásně, dokončovat budu na zahradě ještě dlouho, dneska se ale chci dát do pletí.

      Vymazat
  13. No dnes zase slunečný den. Vysadil jsem olivu jako přenosnou rostlinu a hned ji umístil venku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po olivě koukám už strašně dlouho, ale peněženka vždycky řekne ne. Já vyndala ven muškáty. A namrzly.... ale jen některé. Ono je zastříhnu a bude to OK.

      Vymazat
  14. Díky tomu bláznivému počasí mohly vzniknout tak krásné a kontrastní snímky. Díky za ně!!! Parádní podívaná !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je sice hezké, ale letos dostaly pěkně na frak. Tulipány mi solidně namrzly a je to na nich sakra vidět, čemeřice, ač jsou zřejmě zvyklé na zimní chlad mi taky pěkně namrzly, skoro všechny květy měly spálené...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....