12 dubna 2020

První z radostí ...





.... abych tedy šla příkladem. Dneska zavolala dcera, jestli by jsme nechtěli přijet. Že si budou grilovat a pokud budeme chtít můžeme si opéct buřty. To jsme sice měli v plánu dneska večer doma, ale takhle to bylo z velkou přidanou hodnotou. No a při té příležitosti jsem se konečně dokopala k tomu dodělat druhého medvídka, který mi chudák rozporcovaný ležel už dlouho na šicím stole. Byl to takový opožděný dárek k svátku který měla Bobule v týdnu a kdy jsme se nějak nechtěli moc vnucovat, zvlášť když se nedalo moc být venku jako dneska. Už jen její přivítání, kdy mi skočí kolem krku a začne mi šeptat " Moje babika, moje..." to je čirá esence radosti na obou stranách. No a ty rozzářený očička když jsem z tašky vytáhla medvídka, tedy správněji medvědí holčičku, to je prostě nepřenosné... nebrala jsem sebou foťák chtěla jsem si ten dnešek užít dosytosti bez toho, že bych hledala ten správný úhel záběru ....




Článek je zařazen do mé výzvy " BLOGEŘI RADOSTÍ PROTI COVIDU "

16 komentářů:

  1. Je to frajerka, krásná.
    Psát ti, že ti závidím, by ode mne bylo nespravedlivé. Sofinku jsem viděla naposledy v únoru a neskutečně mi chybí i dcera.
    Magnolie je nádherná, mnoho květů u nás díky posledním mrazům umrzlo, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nebylo, byl by to uvěřitelný stesk babičky po vnučce a matky po dceři. Já bych se asi zcvokla, nemít je tak blízko a nemít tu možnost je aspoň jednou za čas vidět. I když to povětšinou děláme formou skypu, tak být spolu je nádhera. Je mi teď strašně líto kamarádky, má čerstvé vnouče a dcera bydlí v Litoměřicích, ona je sama, nemá nikoho kdo by jí za nimi odvezl autem aby nemusela vlakem.Takže ho taky zná jen z fotek. Sice je pravda že ten první měsíc a půl stejně většinou spějí, to znám od Bobule, ale stejně je to na nic, když u něj nemůže být a pochovat si ho....
      Dceři před třemi lety zasazená nasadila šest květů, ale čtyři zmrzly ještě než rozkvetly a dva možná vykvetou. I tahle moje stellata má po těch pár mrazivých nocí konečky květů hnědé. Na čem se mi ale mrazy dost podepsaly jsou tulipány. Mají popálené a pokroucené listy a jsou nizounké. No a pak čemeřice, ty to odnesly hodně....

      Vymazat
  2. Krásné, moc ti tu radost přeji! A medvěd je naprosto úžasný!
    Vendy, přeji hezké pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasné bylo celé to odpoledne. Po dlouhé době na nic nemyslet, nic neřešit, být s rodinou ....

      Vymazat
  3. Vendy, ten medvídek je úžasný, ten se ti teda povedl. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne byla úžasná ta radost z reakce Bobule. Ostatně jako vždycky. Děti jsou v tomhle neuvěřitelně pravdivé. Žádná faleš....

      Vymazat
  4. Medvědí holka je tedy perfektní. Je mi naprosto jasné, že vnučka jásala. No a že to i v Tobě bublalo radostí je taky jasné :-).
    Velikonoční pondělí v pohodě!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona má radost vždycky ze všeho, to je to krásné, hlavně že něco dostane.Jak jsem už psala v jiném komentu, v tom jsou děti nepřekonatelné, není v tom žádná faleš jen upřímná a velká radost.

      Vymazat
  5. Medvídek je nádherný, moc se Ti povedl. Tu radost ze setkání s vnučkou Ti přeju. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo.... byla to radost a je ostatně vždycky.

      Vymazat
  6. Medvídek je nádherný,prošít riflovinu dá fušku.Zlomila jsem včera na ni dvě jehly.Vnoučata mně chybí i když jsou už větší,celé to naše společenství,sestry,kamarádky...
    Hezké dny Vendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám speciální jehly na džínovinu, ale jde mi to vcelku i normálními. Spíš je horší to pak sešívat a kompletovat. Ručičky a nožičky jakž takž, ale hlavička je děsná práce. Já to dělám tak, že jí nejdřív přilepím lepidlem na textil, a pak teprve pořádně přišiju.

      Vymazat
  7. To je nádherný medvídek. Jsi moc šikovná. Důležité je, že udělal vnučce radost. Přeji krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělal a hned si letěla pro toho prvního aby viděl kamarádku. A pak je tahala oba ...

      Vymazat
  8. Vendy, věřím, že radost z radosti někoho jiného se málo co vyrovná. Zvlášť, když je to radost dětská, ryzí.
    Přeji klidný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. To je pravda, není v tom žádná faleš ...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....