13 dubna 2020

Ještě jednou...





.... zlatá hodinka. Fotky z minulého týdne, kdy jsem přišla z práce právě včas abych chytla zas zapadající sluníčko a jeho zlaté světlo.
Tentokrát jsem jako modelku použila poslední větvičky pokácené třešně které jsem si nastříhala do vázy ....











20 komentářů:

  1. Krásné fotografie, moc hezky jsi zachytila květy ve světle zapadajícího slunce. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No naštěstí není vidět ten bordel kolem. Jde o to, že to světlo chytám na jednom jediném místě v domě, což je před půdou, kde jsou jak přezimující kytky, tak sušák a ještě další sezónní věci. Ale když se to fotí takhle zblízka, naštěstí se to natolik rozmaže a ještě ztmavne, že není vidět nic jen ty květy.

      Vymazat
  2. Překrásné obrázky, jako by květy byly opravdu ze zlata...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, co to provede s těmi sněhobílými květy. Jestli to nebude už moc, ale i tak si tu svou bělost aspoň částečně zachovaly...

      Vymazat
  3. Tohle světlo miluji. Umíš ho dokonale zachytit.
    Vendy, přeji hezké odpoledne. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Jenže jsem povaleč a ráno mne s pelechu nic nedostane a tak se snažím ho stíhat na večer.

      Vymazat
  4. Ta poslední je mimořádně vydařená. Zlaťák v dlani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem psala Blondí, mě víc oslovuje ta předposlední ...

      Vymazat
  5. Zapadající slunce dělá divy,všechno je takové zlaté,teplé.Nádherné detaily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nejlepší světlo během dne na focení... To samé máš ráno po východu. Jen to je vždycky tak cca hodina ...

      Vymazat
  6. Souhlasím s Pavlem, ta poslední je boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a mě se víc líbí ta předposlední :-)

      Vymazat
  7. Vendy, a pak že nejsi výborná fotografka. Opět se kochám.

    OdpovědětVymazat
  8. To svetlo je naprosto kouzelné a modelce to na fotce sluší. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je jedno z nejlepších světel během dne na focení. Na krajinu, na přírodu i takhle na hrátky. Jen trvá strašně krátce, máš ho dvakrát za den tak na hoďku...

      Vymazat
  9. Překrásné fotografie, zajímavé světlo.Přeji krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....