06 dubna 2020

Po bílém ...




.... konikleci rozkvétá i červený. Včera ještě uzavřené poupě dnes už slibuje náznaky krásy budoucí. A navíc už rozkvetlé bílé květy slouží jako pastva pro včelky. Ale chystá se ke kvetení  další krasavice, a to magnólie. Stellata. Ta je první hvězdou na nebi těchto krasavic, kterým nedokážu nikdy odolat a které si prostě stále musím rok co rok fotit ....


Protože s objektivem Nikon se dostanu s mezikroužkem hodně blízko, vlastně až na dotek objektivu s foceným objektem (to je vidět i na téhle fotce, kde si část květu objektivem stíním) krásně vynikají různé detaily na květu. V tomhle případě kapky, ale i nechtěná zrníčka hlíny...







U bílého to nevynikne, ale u těch barevných květ vypadá jak ze sametu





Pilná včelka neměla možnost uniknout, protože jsem jí objektivem v květu uvěznila...




19 komentářů:

  1. Včela působí optimisticky. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se jí to nelíbilo, že nemohla ven... koniklece jsou na focení nadmíru dobře vybavení!

      Vymazat
  2. Krásný, jako dnešní den :).

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné,dokonalé.Takové fotografie mě baví.Drobounké kapičky a včelky na závěr.Až si osázím lodžii kytičkami,tak si budu hrát,když nikam tady moc ven nemůžeme.Tu modrou kytku jsem kupovala v Lidlu a cedulku někam dala,myslela jsem,že je to nějaký zvonek.Bohužel opadala,dala jsem ji ven a přesadím do většího,snad se vzpamatuje.Kytky moc neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze jsem taky měla na lodžii hromady kytek, dokonce jsem si tam v truhlíkách pěstovala slunečnice který pak nesla dcera na závěr školního roku učitelce....

      Vymazat
  4. Krásné fotografie. Máš můj obdiv za pěstování semenáčků bílého koniklece. Jen zdravé dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem koupila už vypěstované, v Polsku, ale je pravda že někdy mi vydržely dva tři roky a pak zašly, jindy to byla jen jedna sezóna a byly v háji ....

      Vymazat
  5. Ráno s tvými fotkami je vždycky moc krásné!
    Vendy, děkuji a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší dvojnásob když to dělá někomu radost!

      Vymazat
  6. Stojí za to prohlédnout si fotky několikrát !
    Hanka(bavi-mnme-to)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, potěší to když se líbí i jiným než jenom mě!

      Vymazat
  7. Nádhera, nádhera, nádhera. Každá fotka je úžasná.
    Vendy, toto bych také chtěla umět. :o) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to zas není tak nějak těžké. Akorát to zabere pár desítek nacvakaných zkušebních fotek s každým starosklíčkem a s každým mezikroužkem aby ses s nimi sžila. Nic jiného v tom nehledej ;-)

      Vymazat
  8. Vendy, díky za Tvé krásné fotografie. Jsem na tom jako Dáša, chtěla bych umět takhle zachytit krásy přírody.Včelky teď hodují. V neděli to na květech orsejí jen hučelo. Hned jsem se ptala manžel, jestli má s sebou injekci, jeden nikdy neví. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsme byly s dcerou a vnučkou konečně na procházce tady u nás mezi lesy a včeličky se tužily na všem co kvetlo. Za pochvalu děkuju.

      Vymazat
  9. Pěkne.. .. Nezvyklý odstín barvy toho koniklece

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, i ten fialový co mám je takový hodně zvláštní. Poslední který by měl rozkvést je takový poloplný ale u toho nějak nevím jakou má barvu. A ještě bych potřebovala narazit na růžový.

      Vymazat
  10. Rosa na chaloupkách koniklece je krásná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....