07 dubna 2020

Co se děje v trávě....




.... aneb trochu pohledů jinam. Po ránu, když ještě trochu byla námraza ale sluníčko už se opíralo plnou silou jsem vzala rohožku, a šla se válet do trávy. A přidala ještě jeden mezikroužek ....



Na něco jsem tedy mezikroužky sundat musela ...




... ale pak jsem je zas vrátila




Drobné modré květy patří popenci břečťanolistému. Jedné z důležitých přísad do velikonoční nádivky. Má totiž příjemnou kořenitou chuť a vůni



To nejsou kopretiny, ale sedmikrásky s dvěma mezikroužky



15 komentářů:

  1. Toz popenec je pěkná kyticka...a sedmikrásky při zvětšení skoro kopretiny... Já koupil velkokvete, ale nějaký sklenikovym typ a při nedávných mrazech zmrzly..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to jsou ty šlechtěné které nic nevydrží....

      Vymazat
  2. Původně jsem četla, že sis vzala roušku a šla se válet do trávy. Hlava mi nebrala, k čemu ti je rouška v namrzlé trávě :D. Krásný výsledek válení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, když tu můžou sousedi chodit sami po vlastních zahradách v rouškách, proč bych se já s ní nemohla válet v trávě? :-D nejsem vážně až takovej panikář abych jí nosila na zahradě....

      Vymazat
  3. Posílám pozdravení a v trávě s tebou je velkolepě, tleskám.

    OdpovědětVymazat
  4. Další porce úžasných fotek!
    Děkuji, Vendy a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je až radostná krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko a voda dokáží na fotkách divy

      Vymazat
  6. Také bych se válela,ale raději na vlastní zahradě.A tak mohu ve stoje fotit konečně květinky na lodžii.
    Vendy,velká nádhera.Já tyhle fotografie miluji

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....