22 dubna 2020

A zpátky ...





.... ke květům. Jmenovitě ještě ke koniklecům. Ti už mi rozkvetli všichni, a musím říct že mi udělali ne malou, ale ohromnou radost. Vloni zakoupení v Polsku, takoví nijací chlupáčci s jedním květem a pár listy se stačili za zimu zmátořit do solidních bochánků plných květů. A stále rozkvétají nová poupata. K nim o něco později přibyl i jeden koupený tady, ten se tedy pochlubil jen dvěma květy. Takže jen ten, který je tu už tři roky se letos moc neukázal. Ale jsem ráda za to, že alespoň vydržel a nezašel. No je vidět, že tu není jejich hlavní likvidátor Bačí, nevím proč, strašně si oblíbil je očůrávat, čímž mi je vždycky spolehlivě zahubil ....



Jeden pohled dovnitř ...


... dva pohledy na poupě ...



... najít schovanou včelku ...


... a už je tu máme v plné kráse ...




Koniklec odrůdy Papageno. Květ má okvětní lístky jakoby rozstříhané na vícero kousků



Budu ještě pátrat jestli se mi konečně podaří koupit růžový a světle fialový. A jinou barvu Papagena. Snad se zadaří...

Článek je zařazen do mé výzvy " Blogeři radostí proti coronaviru"

20 komentářů:

  1. Vendy, koniklece Ti nádherně kvetou. To je opravdu radost, když se podaří z malé sazeničky vypěstovat bohatou kytičku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. BLONDÝNA22/4/20 12:49

    Wow, já trubka mám pouze jeden a přesně vím, že další přibydou.
    Je to velice efektní květina do skalky.
    No a fotky, co říct ... chceš slyšet něco nového...PECKA :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dost velký výběr na trhu, anebo skalničkáři by určitě nezklamali.... škoda že asi nebude ta výstava ve Faustově domě, určitě bych tam jela a nějaké další si taky pořídila. Dík za pochvalu fotek.

      Vymazat
    2. blondýna23/4/20 13:25

      Na výstavy můžeme zapomenout, první měla být v březnu na rané cibuloviny a rané skalničky a další výstava by měla být v květnu, což pochybuji.
      Většinou bývá ještě v září a tam jsem byla minulý rok a pořídila jsem parádičku.
      to září by mohlo být celkem reálné za určitých podmínek, když jdou hobbymarkety, že.

      Vymazat
    3. Tak je to venkovní akce, to by snad mohlo jít. Vůbec jsem zvědavá jak to bude dál s tím zákazem pohybu. Z jedné strany chtějí aby lidé v létě nejezdili do zahraničí, ale jak mají jezdit po Čechách, když bude stále platit zákaz ministerstva zdravotnictví? Koncem nouzového stavu neskonší, pokud to také neodvolá MZ. A ten navoněnej libovej frajer nemá ani za máku vlastního názoru, jen papouškuje to co mu říkají ostatní a vydává zákazy podle toho taky. Asi se na karanténu vyseru a řeknu mužskýmu a pojedem na chatu. Už mi z toho jebe, sice relax s ním absolutně nepřipadá v úvahu, ale aspoň zjistíme jak to tam za ten půlrok co tam nikdo nebyl vypadá...

      Vymazat
  3. Vendy, koniklece na zahrádce nemám, ale moc se mi líbí, tak snad si je letos konečně koupím.
    Měj fajn den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou, pokud najdeš správné místo, nenároční a přitom moc hezcí! Určitě se po nich podívej....

      Vymazat
  4. Ty jsou krásně chlupatý! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jsi zachytila koniklece a pohledy dovnitř květu mě hodně baví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky, mají zajímavý vnitřek květu. Za chvíli už na nich bude čmejří tak bude zas co fotit.

      Vymazat
  6. Vendy, nádherné fotky a krásné koniklece. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že už budou přežívat a že se budou i množit....

      Vymazat
  7. Ten kožíšek se do ranních mrazů vysloveně hodí :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná, chlupatá podívaná!
    Děkuji, Vendy a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, když nám tu nikde nekvetou divoce v přírodě, tak můžu aspoň experimentovat s jejich focením doma na zahradě....

      Vymazat
  9. Fantastické fotky, jako vždy. Asi nejpůsobivější druhá a třetí, ale jinak všechny nádheerné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky,koniklec je na focení velmi příhodný....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....