01 března 2020

Mezi mechy ...







19 komentářů:

  1. Nádherná, svěží fotka!
    Vendy, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svěží je proto, že je z loňského léta...;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jak už jsem psala Patrikovi, byla to taková fotka jako Co kdyby....

      Vymazat
  3. Parádní fotka, která dokládá sílu přírody. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na chatě hodně takhle v lese potkávám nový stromek rostoucí ze starého pařezu. Občas je jich i víc...

      Vymazat
  4. Kouzelná příroda 💚.. krásnou neděli Ti přeji.Z 💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Ve starém vzniká nové. Místo padlého smrku bude jednou krásná jedle

      Vymazat
  5. Zrovna jsem jeden mech likvidovala, když jsem přesazovala fíkus. Až mi ho bylo líto, tak byl krásnej, ale jinak to nešlo. Fotka úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Task to já mám krásně zelenýho mechu plnou zahradu. Spíš mám na mnoha místech mechovník místo trávníku. Dík za pochvalu

      Vymazat
  6. Ta píše. Dovedu si představit v metrové velikosti jako fotoobraz, skvělé.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně zachycená krása přírody!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně to byla taková ta fotka z nouze ctnost. Možná se jednou bude hodit. No a jo, hodila se ;-)

      Vymazat
  8. To je jak z džungle, kolik různých druhů je nahuštěno v malém prostoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pařezy jsou někdy hodně zajímavé světy...

      Vymazat
  9. Zelená se v zelení roste rychle, neleni..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....