26 března 2020

Květové abstrakce ...




.... aneb když jdete vážně do hloubky. Tedy do hloubky květu. Mezikroužek vás dokáže dostat opravdu do velké blízkosti a díky tomu, že fotíte na nejnižší clonu a ostříte jen na nejbližší úsek výsledek vlastně vůbec neukazuje že se díváte na obyčejný květ hvězdníku. Tedy spíš skrze jeho spojení listů v kalichu ....






Takže takhle já si tu blbnu a pomalu z toho blbnu taky ...

26 komentářů:

  1. Zajímavé fotografie. Díky tobě objevuji další kouzla fotografování.
    Přeji klidný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem věru ráda, že ti něco nového můžu zprostředkovat!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Mě to baví taky. Hrát si se starosklíčky ;-)

      Vymazat
  3. To jsou hodně zajímavé fotky. :-D Téměř abstraktno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem to taky nazvala Květové abstrakce

      Vymazat
  4. Hmmh, to je zajímavý! Já bych si ten foťák měla pořídit. Ale mně to připadá tak složitý... Jinak ti, VendyW přeju hezký večer! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není na tom nic složitého, jen se umět kolem sebe dívat a pár hračiček k foťáku. ;-)

      Vymazat
  5. Vypadá to velice zvláštně, nepřečíst si, co to je, tak to neuhádnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono opravdu když to takhle vidíš ten květ jen zčásti nevíš co to je zač.

      Vymazat
  6. ...jako sen!
    Vendy, přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná barevná kombinace, taková typicky jarní, za mne boduješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět mám chuť dělat někomu svatební kytici právě v téhle barevnosti. Bílo - zelinkavou. No dceři to nebude, ta chce živou a pořád nevím jakou, ale měla bych jí dělat výzdobu na auto, to nechce ze živých, aby chudinky v teple (no předpokládáme, že v červenci teplo bude) na autě zbytečně nevadly. No a je taky otázka jestli už v té době svatby budou povolené.

      Vymazat
  8. Že je to kvítko jsem, i jako analfabet přes kytičky, náhodou poznala. Sama sebe dokážu překvapit! :D
    Krásné jarní barvy, v podobném barevném duchu jsem mojí mamince vyráběla věnec :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš jak jsi dobrá! Já mám tu kombinaci taky ráda...

      Vymazat
  9. Jo zajímavé, takové decentní, je vidět, že i bílý amaryllis má svůj půvab... Je třeba se zabavit, nebo nám všem z toho brzy je ne.. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílý hvězdník je nádherný! O tom žádná. Ať už v plnokvěté formě (to je ta focená) tak v jednoduché. Tu si budu muset pořídit. Teď když už vím jak na to je přimět kvést každý rok si to můžu dovolit.

      Vymazat
  10. Dvojka se mi líbí velice. Krásné odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu kombinaci mám moc ráda. Je taková krásně chladivá a svěží. Dostávám při ní chuť na nějaký superdobrý koktejl!!!

      Vymazat
  11. Zajímavé snímečky! Vypadá to jako abstrakce. Moc se mi líbí barvičky.:-)
    Přeji zdravotně nezávadný víkend.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle kombinace ve mě evokuje citronový sorbet s limetkou

      Vymazat
  12. Krásné detaily.
    Opravdu jako abstrakce.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....