25 března 2020

Staronáhledy ....




.... na kytky trochu jinak. Staro - starosklíčkem, tentokrát Domiplanem (nějak na něj na kluka zapomínám) náhledy- focení s mezikroužkem za účelem dostat se květu co nejblíž. Tož doma blbnu když venku je furt zima a nechcou kvést moje nové anemonky. Na ty jsem se mimochodem moc těšila, jenže jsem je viděla rozvité jen jednou a nebyl čas na to je vyfotit. Doufám, že už mi vydrží, měla jsem je několikrát koupené jako rychlené a hned šly po odkvětu do země, tam sice druhým rokem vykvetly, ale to bylo všechno. Nic. Vysublimovaly do pryč. Tak snad se to už letos povede. Byla bych moc ráda, protože mají velmi něžné květy a já je dala psékům na hrůbky ....


Protože nejezdím do města, nemám doma moc kvetoucích rostlin. Vynahrazuji si to tím čeho mám na zahradě hodně. Třeba zlaticí ...




Nebo novými narcisy. Ostatně i ty staré se letos docela snaží, mají poupat spousty.


Tenhle vetřelec není nic jiného než střed květu Spathiphyllum, Lopatkovec nebo Toulcovka. Prostě to co jak vypadá bílá Toulitka



Dcera mi pro radost koupila minirůžičku takovéhle krásné barvy


16 komentářů:

  1. Zajímavé fotky. Vendy, ta růže je úžasná. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to psala pod tebou, ale mě se nejvíc líbí ty zlaticové fotky...

      Vymazat
  2. To jsou hodně zajímavé fotky, ovšem ta růže vede. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a mě se nejvíc líbí ta druhá fotka zlatice...

      Vymazat
  3. Vendy,udělala jsi mi velkou radost.Fotografie starosklíčkem miluji,jsou jiné.Ty tvoje jsou nádherné.Také budu muset zase provětrat stará skla a mezikroužky.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, to focení a fotky je úplně jiné. Už proto, že musíš fotit na manuál, ostření je také spíš rukama, jen se buď přibližuješ nebo vzdaluješ a když fotíš na plnou díru vznikají opravdu zajímavé věci. Ono mi na tom Domiplanu nejde víc clon, potřebovala bych ho nechat opravit, ale nevím kde.

      Vymazat
  4. Zlatice teď je u nás v plném květů.. U vltavske tune jsem zastihl kvetoucí narcisky, asi "uprchlíci že zahrádky"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady u řeky taky kvetly, krásné plnokvěté, je to hodně stará odrůda kterou už dnes velkopěstitelé neprodukují, najdeš jí jen na hodně starých zahradách. Jenže teď to okolí totálně zdevastovali, vybagrovali a kde je jim konec.

      Vymazat
  5. Kochám se, focení vůbec nerozumím a tak se prostě jen kochám a smekám!
    Vendy, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale ona to je hlavně práce objektivu ;-)

      Vymazat
  6. Porce fotek zase trochu o něčem jiném, jako ze světa fantazie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí jak se díky nízké cloně a minimu focené plochy objektu vynořují zaostřené detaily jakoby z hloubky vesmíru. Samozřejmě že při vyšší cloně by bylo ostré všechno, ale právě tohoe mne na to baví. Proto vypadají ty fotky jak z jiného světa

      Vymazat
  7. Krásné fotky, růžička je nádherná.Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, zvlášť pro to, že je z lásky....

      Vymazat
  8. Růžička je nádherná, jak je poskládaná z těch saténových vrstev, úžasné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tyhle minirůže moc ráda, po odkvětu je vysadím ven. Sice nemají takovou trvanlivost jako klasické růže, ale pár let na záhonu radost dělají. Doma mi většinou dost brzy začaly opadávat nebo je napadali škůdci.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....