28 března 2020

Konečně ...




.... si daly říct a ukázaly svou jemnou krásu. Moje nové přírůstky do zahrady, drobné anemonky. Tak doufám, že mi tentokrát už vydrží a budou se vesele množit aby mi dělaly větší a větší radost ....


Zase vše focené starosklíčkem Domiplan a mezikroužky







Dneska je nádherný den, takže se budu muset vrhnout na zahradu. Tedy, nemusela, ale já dokud nemám hotovo, nedokážu se nějak flákat jinde...

20 komentářů:

  1. Tak to je nádhera, hlavně ty modré..

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Vendy, to jsou parádní fotky, škoda, že nemám starosklíčka. :o)
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poptej se po známých jestli někdo nemá doma třeba Zenita. To byl nejrozšířenější foťák a většinou míval objektiv Helios. Tedy pokud máš tedy zrcadlovku anebo bezzrcadlo, ty mají výměnné objektivy. A musela bys mít redukci protože ty staré zrcadlovky měly závit a nové mají bajonet. Nicméně to se dá za pár korun sehnat na Ebay...

      Vymazat
  3. Nádherné,ať se tvým kvetinkám daří.Lákáš mě čím dál více.Taky se o něco pokusím.
    Měj hezký víkend Vendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám že bude. Těším se na tvé pokusy! Víkend bude makací na zahradě, tedy pokud zítra počasí dovolí...

      Vymazat
  4. Anonymní28/3/20 18:00

    Hezky se dopodrobna díváš na svět rostlin.Před tebou a tvými sklíčky se detaily neschovají. Krása.
    Potěšení. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy ne.A to mám ten mezikroužek jen jeden.Mít všechny tři, tak jsem ještě mnohem blíž, jenže to už zas neudržím, to bych musela mít stativ...

      Vymazat
  5. Krásné detailní fotečky. A ty modré jsou nádherné.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou kouzelný, stejně jako dnešní den, kdy jsem poprvé nemusela nosit prádlo do sušárny a mohla ho pověsit na balkon. Ta vůně, to se nedá srovnat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska budu prát až večer, tudíž pokud se má zhoršit počasí tak jak říkají, tak to ven prádlo nepůjde. Ale tu vůni taky miluju. Sluníčko a čerstvej vzduch...

      Vymazat
  7. Kouzelné, opravdu!
    Vendy, přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohodově pracovní bude neděle. Jsou to kvítka kouzelná...

      Vymazat
  8. Krásnou neděli zahradníčková.
    Když to jaro ladí do barev, to je nádhery.
    Mám hotovo, včera jsem sázela nové skalničky a už to byla pohodička.
    Jarní práce mám za sebou a zbyla chvíle na příjemnou knihu.
    Ať ti vše jde od ruky, krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já na knihu ještě čas mít dlouho nebudu... dneska musím dělat tiché zahradní práce, takže ostříhat zas větve připravit na drcení a pálit ty ostříhané trávy a větve co zbyly z popínavé růže a připravit místo na zasázení vřesů.

      Vymazat
  9. Krásné fotky. Když se po zimě objeví jarní kvítka, tak to je prostě krása. Ony i ty další, které přinesou další roční období jsou nádherné, ale ty jarní mají asi největší kouzlo.
    Měj se hezky a klidné dny ve zdraví Ti přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco na tom je. Po té bezbarvé zimě jsou barvy vítány. Ty klidné dny bych vážně brala. Snad to vyjde a tenhle týden budu mít volno. Navíc už mě vážně začíná lézt na nervy to věčné téma coronavirus. Neberu to samozřejmě na lehkou váhu, info ano, ale ne takovou masáž....

      Vymazat
  10. Ty modré se mi moc líbí. Na zahradě jsou v tuto dobu nepřehlédnutelné. Tak ať ti dělají radost i příští rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že vydrží a rozrostou se. Jsou vážně milé

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....