08 března 2020

Koulování ...






.... díky Dášině výzvě a některým blogerkám, které do ní přispěly svými fotkami jsem si výjimečně vzpomněla na svou fotokouli. Fotila jsem ve stejný den kdy jsem fotila už zde uveřejněné fotky krokusů a sněženek ....







26 komentářů:

  1. Krásné fotky, ty poslední dvě jsou parádní.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě to bylo hodně naslepo, ale podařilo se...

      Vymazat
  2. S touto koulí vzniknou zajímavé fotečky. Ty Tvoje se mi moc líbí!!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice se u toho trochu člověk musí různě kroutit, nejlépe mít ruku jako Saxana ale pak se to dá ;-)

      Vymazat
  3. Tak jsem dobře odhadla o čem to bude :-)
    Pěkné fotky, mraky se sluníčkem jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsem si vzpomněla! Že jí mám...

      Vymazat
  4. Ta sluníčková je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výjimečně svítilo, tak jsem si řekla že to zkusím. A vcelku to vyšlo....

      Vymazat
  5. Fotky jsou kouzelné, zejména to slunce a mraky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... to byla taková chvilková inspirace

      Vymazat
  6. Vendy, podle titulku jsem si říkala, kde že jste byli za sněhem a ona je to skleněná koule. Fotky jsou parádní. Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nebýt tebe, zas bych si na ní nevzpomněla! :-D

      Vymazat
  7. Dost často mi fotky s koulí připadají kýčovité, ale ty tvé se mi moc líbí!
    Vendy, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono si taky na ní vzpomenu akorát párkrát do roka. Ale chci si ještě něco vyzkoušet, ale to až bude opravdu čas...

      Vymazat
  8. Moc pěkné a zajímavé focení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jen škoda že když je hezky mám minimum času něco zkoušet. Snad už od příštího týdne se to o něco zlepší...

      Vymazat
    2. No já mám času dost, ale stále se nemohu zbavit lenosti. :-D

      Vymazat
    3. Situace se dneska v práci vyvrbila tak, že pokud budu chodit od rána, na večeře bude chodit náhradnice. Takže si užívám dneska odpoledního klidu. Umyla jsem nádobí který jsem nestíhala a konečně projela pořádně mejly s odkazy na nové články, přečetla si je a poodpovídala. A odpočívám, protože to teď bylo vážně až moc...

      Vymazat
  9. Tohle nechápu, to jsou odrazy na skleněné kouli, anebo ty kvítky jsou uvnitř?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je prostě optika a její zákony... ty květiny se tam odrážejí. Rostou za ní...

      Vymazat
  10. To je nádhera,moc se mi to líbí.Snad začnu shánět skleněnou kouli.Já fotila přes bubliny,když si vnučka hrála s bublifukem,byl to fofr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ještě takovou malou, ale ta je tak akorát před objektiv mobilu.... A teď jsem viděla i zbroušené do mnohostěnu.

      Vymazat
  11. Chystal jsem se na vánočních trhach zakoupit kouli na sledování zajímavých efektu.. Odradila mne cena, tak jsem se pokochol alespoň tady teď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já všechny tyhle doplňky k focení,včetně filtrů a krytek nebo těhle koulí kupuzju v zahraničí. Buď na Ali nebo Ebay

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....