09 března 2020

Helda v akci ....




.... jemné předjaří a občasné sluníčko táhne ven kytičky, a já táhnu ven z fotobatohu stará skla. Včera svítilo a tak jsem si zas trochu oběhla zahrádku. Místo drobných krokusů začínají kvést velkokvěté, kvetou i nové akvizice z podzimu a stále krásně kvetou sněženky a bledule. Tak jsem vzala vyvětrat heldu a zas jednou jsem si zafotila starosklem a na plnou díru ....




K tmavěmodrému irisku jsem koupila na podzim purpurový a světle modrý. Tmavěmodrý vůbec neleze a světlemodrý ještě včera nekvetl ...





Zatímco včera velkokvěté krokusy reprezentoval jen tenhle žíhaný, jak jsem dnes zběžně koukla z okna, kvetou už i modré a v trávě fialový a žluté které taky vloni na podzim přibyli k původním









34 komentářů:

  1. Luxusnī podívaná !!!💖💖💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale zahrada jako celek zatím moc luxusně nevypadá. Není absolutně čas na nic...

      Vymazat
  2. To jsou tak krásný jarní fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Už je to mnohem veselejší, to v každém případě...

      Vymazat
  4. Ten žíhaný se mi líbí nejvíce. Má barvu jako babiččiny duchny.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kytičky, kochám se.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, ty tu zahradu musíš mít nafukovací, když tam máš snad všechny kytičky. Já stále zápasím s místem.
    Už se mi tam nic nevleze a tolik krásných kytiček se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že je zahrada na práci co s ní mám až moc velká, ale když si chci něco vysadit, tak si říkám, že by mohla být větší :-D... ne, je fakt že místa je hodně a vlastně všechno je travnatá plocha, záhonů není až tolik.

      Vymazat
    2. No, ale snad není kytička, kterou bys v zahradě neměla.

      Vymazat
  7. Dívám se se zatajeným dechem!
    Nádherné fotky, Vendy!
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju moc, no ta pohoda by se sakra hodila. Já už tak nějak existuju setrvačností, jsem utahaná jak kotě a ani na focení není čas.

      Vymazat
  8. Vendy, krásné fotky. Máš na zahradě krásná zákoutí. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to je tak nějak sázené bez ladu a skladu, určitě bych to teď sázela jinak, ale něco se vysadilo samo (bledule)

      Vymazat
  9. Jé to jsem se pokochala.Kytinky miluji.Přeji krásný večer.Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky. :-D Jaro budiž pochváleno.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné kytičky jsi nafotila :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jj. už se klubou, o víkendu jsme byli se podívat na koniklecovou louku v Brně, kterou máme nedaleko od domu a chlupáčči už také vykukují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kontrolovala aspoň ty moje, když tady žádnou lokalitu s konikleci nemáme, zatím jsou takové no, nic moc...

      Vymazat
  13. Nádhera starým sklem.Připomněla jsi mně,že bych měla oprážit svá stará skla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, heldu jsem vytáhla poprvé od podzimu. A budu muset vyvětrat i ty ostatní! ;-)

      Vymazat
  14. Ty starý sklíčka umí dělat divy. Moc krásné fotky. 6íhaný krokus se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo... proto je mám tak na detaily ráda

      Vymazat
  15. U nás furt kvetou sněženky, krokusy už odkvetly fialky a husenik kvetou plnou silou, venkovní brambořík také, a petrklice, které květy celou zimu trochu, se rozkvetlé naplno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialky mi na jednom trsu kvetly celou zimu. Petrklíče teprve začínají.

      Vymazat
  16. Nádhera!!! Nemám,co bych dodal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, proto nedám na stará skla dopusti...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....