06 února 2020

Variace na dešťové téma ....






.... nojo, přestalo pršet a tak místo abych tu dávala nějaké optimistické fotky, narvu sem zás ty upršené. Tak důvod je jasný, optimisticky slunečných mám minimum, neb sluníčko tu až na pár výjimek nesvítilo a nesvítí, a tak jediné co jsem si mohla vyzkoušet fotit byly slejvákové kapky. Mokla jsem u u bazénu, a zkoušela a zkoušela ....










20 komentářů:

  1. Skleněné korálky a dokonce i perla. Kvůli takovým fotkám stálo za to trochu zmoknout :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to nevadilo, já měla v těch lijácích strach o foťák. To nebylo nějaké jemné pršeníčko, ale pořádný lijavce, protože to potom ty kapky pěkně skáčou!

      Vymazat
  2. Prší, prší, jen se leje.
    Od doby, co jsem zahrádkář, tyhle fotky miluju.
    A mimochodem, jsem moc ráda , že sedím v teple a klidu, nemusím řešit, kam se schovat před bouřkou, máme tu krásně, viď !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych je taky vcelku měla ráda, kdybych ovšem díky každému trochu delšímu dešťovému počasí neměla ze zahrady bazén. Na mnoha místech je pod povrchem skála a tak vsakování vody trvá strašně dlouho. Tudíž chtít jít třeba vynést zbytky na kompost nebo kompostéru občas vyžaduje rybářské holiny...ovšem také raději akceptuji tohle než sněhové bouře. Ale vůbec nejvíc mi vyhovuje počasí aspoň čtrnáct dní stálé...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tady zatím! ne. Jen doufám že nezačne. Nemusím camrat do a z práce furt v dešti...

      Vymazat
  4. Krásný kapičkový obrázky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale budu se snažit to příště ještě vylepšit!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Tak samozřejmě, není to stoprocentně ono, ale aspoň jsem si to trochu procvičila a příště už budu vědět jak líp na to ...

      Vymazat
  6. Krásné kapičkové fotky.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráno když jsem si otevřela okno jsem juchala že je krásně sluníčkově a že se vydám fotit sluníčkový fotky. Než jsem dopila kávu je zas hnusně zataženo....

      Vymazat
  7. No pěkně zachycené nárazy kapek na rozcerenou hladinu... I déšť se jak vidno da fotit..

    OdpovědětVymazat
  8. Kapičky v tvém podání já můžu pořád! Opět paráda!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem se musela smát. Stejnými slovy jsem kdysi totiž komentovala u Čerfa, který je mým velkým vzorem ve focení....

      Vymazat
  9. Ale stálo to za to, je to nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen teď zjišťuju, že přeci jen asi foťák nezůstal bez následků, nějak mi zlobí... Anebo jsem tam blb zas něco nevědomky přenastavila...

      Vymazat
  10. To připomíná začátek Menzelova Rozmarného léta, jen jsme bohužel ještě v zimě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže takovéhle zimy tu jsou čím dál tím častější ... :-(

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....