14 února 2020

Tekoucí křišťál ...








Jako Ryba miluju samozřejmě veškeré vodní radovánky a vodu jako doplněk zahrady v jakékoli podobě. Ale také miluju kameny a okrasné trávy všeho druhu. A tak mám jezírko osázené ozdobnými travami a obložené kameny, u jezírka tohle pítko pro ptáky a včely, a stále přemýšlím o dalších vodních prvcích v zahradě. 
Takže mi z toho nějak vychází, že asi jsem japonskej koi kapr!

8 komentářů:

  1. V horkých letních dnech je u pítka určitě živo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vrabci jo, ti se tam ráchaj, ale bylo to primárně dělané pro včely, a ty se tam letos vůbec neukázaly. přitom vloni i předloni jich tam denně bylo kupy!

      Vymazat
  2. Musíš včelkám správně zatančit u úlu, aby dokázaly najít správný směr k tvému pítku. Ony na to prý dají :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nemám je třeba navigovat plácačkama jak na letišti a pochodovat po zahradě s nápisem Follow me? ;-)

      Vymazat
  3. V té vodě se odráží nebe a vypadá jako drahokam. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné pítko. Mám ráda vodní prvky v zahradách, pak je ze zahrady oáza...
    Vendy, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, moc, a tak se snažím si je porůznu po zahradě rozmisťovat

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....