15 února 2020

Jaro budiž pochváleno ...








... a to všude. Probírala jsem uložené fotky z let minulých a hledala něco, co ještě na blogu nebylo. Nenašla jsem. Ale našla jsem tuhle fotku která mi připomněla mojí druhou návštěvu v areálu Skalka nad Mníškem. Byl krásný teplý den vrcholného jara, nikde nikdo, jen ptáci si mohli uřvat hlasivky či co to mají a mě z toho vyšla tahle fotka. Takže si aspoň to jaro tímhle způsobem trochu přiblížím. I když vím, že už tak život rychle utíká a říkat si už aby ho ještě víc urychlí. Jenže ... už aby to tu zas bylo!

19 komentářů:

  1. Krásná fotka, souhlasím. I když život letí čím dál rychleji, tak si také přeji, aby už přišlo jaro. Dnes alespoň svítí slunce. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady moc nesvítí a i když, tak je furt studeno a nepříjemno...

      Vymazat
  2. Krásná fotka ze Skalky nad Mníškem.
    Jaro se blíží mílovými skoky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle místo mne strašně přitahuje. Moc ráda tam chodím....Bohužel nejezdím na chatu v zimě, to bych si to ještě chtěla nafotit v zimním hávu....

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka z krásného místa.:-D Opravdu nám ten život nějak moc utíká. A čím jsme starší, tím víc se to zrychluje.
    Musela jsem předchozí komentář smazat. Je to o tom spěchu. Raději si vše přečíst, než kliknout na "Publikovat". To, co jsem napsala a smazala, bylo jak dílo dementovo. :-D Tak tedy znovu a lépe - snad :-D


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna z mála fotek, s kterými jsem stopro spokojená. No utíká to, ale to teplo už bych fáákt brala. Teď jsem venku rozkládala krabice a nosila do kontejneru a normálně mi přitom mrzly prsty.

      Vymazat
  5. Ono jaro je tady letos už tex

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud myslíš to, že kvetou talovíny a sněženky, tak to je naprosto normální věc. Oboje jsou rostliny kvetoucí i pod sněhem. A jelikož ten není, jsou prostě víc na očích a připadá nám to že je to moc brzy.

      Vymazat
  6. Vendy, fotka je opravdu nádherná, jarní, plná sluníčka. K nám přišlo asi minulou neděli, rozkvetly mi dva krokusy. A dnes celý trs, ale ten jsem nestihla nafotit, tak snad zítra. No, je to nějak vše stále rychlejší.
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem koukala že už mi taky pokvetou. Jestli bude svítit sluníčko, bude to hnedle...

      Vymazat
  7. Vendy, já si pořád říkám, že ještě nebyla zima, ale na jaro, světlo, sluníčko, na to se už moc těším!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    PS: moc děkuji za pozvání na kávu, ale nejezdím sama, tak ho pravděpodobně nevyužiju... Ale kdo ví.... :o) Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony už asi ty zimy ani nebudou, ale zas nemůžu říct že by mi vadilo, že není třicet pod nulou a půl metru sněhu....

      Vymazat
  8. Tak tomu se říká reklama na jaro, šťavnatá zelená, svěží luft a sluníčko.
    Já jsem si kdysi zakázala hnát čas, stárnu a jsou momenty, které nevrátím.
    Včera jsem na tebe vzpomínala, cachtala jsem se v Bad Schandau, plavala venku, bylo krásných 10st.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když se na něco těším, tak ten čas popostrkuju co nejvíc. A jelikož se těším na to sluníčkovo a teplo, tak holt ten čas ženu. Jó, Bad Schandau .... to je rácháníčko, to je pošušňáníčko. A ty panoramata!

      Vymazat
  9. Vendy, krásná fotka. Rozsvítila mi ráno. Dnes je tady u nás skoro tma. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky tedy jako nic moc.... pozatažené, občas sluníčko, nicméně těch 15°C si tady budem muset vyrobit přímotopem.Jestli je tak šest, je to moc.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....