13 února 2020

Opuštěný domeček ...






... jsem fotila v nově zrekonstruované části minizámeckého parku na Mníšku. Díky své poloze na skále nad rybníkem a údolíčkem kterým vytéká z rybníku potok, nemá zámek moc místa na rozmařilé zahradní plochy. Takže část parku, nebo spíš zahrady, se rozkládá na svahu a vedou jím úzké pěšinky. Až se rozroste nová výsadba bude to krásný a důstojný rámec zámku. A fotit jsem šla sem proto, že jsem se vracela z Prahy, kde jsem courala s Padesátkou po Vyšehradě. Jelikož mi jel autobus k chatě až za půl hodiny, a já byla už dost nachozená na to abych se ještě táhla  další dva kiláky do kopce, zašla jsem se v mezidobí podívat právě na to, jak ten park změnil tvář. A tam na kameni na sluníčku ležel tenhle opuštěný domeček ...

16 komentářů:

  1. Krásná fotka, která má atmosféru. Úplně cítím teplo vyhřáté zídky sluncem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono bylo nádherně celý den, sluníčko, teplíčko, na Vyšehradě jsme se vyhřívaly na pivku... takže něco z té atmosféry se přeneslo i do té fotky ...

      Vymazat
  2. Mám moc ráda obrázky, na kterých je kombinace mechu a kamene. Domeček tam mám dnes jako bonus :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož byl domeček malý, malý je to i bonus ...;-)

      Vymazat
  3. Vendy, pěkná fotka plná pohody a sluníčka.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala, on to byl celý pohodový den a tak je ta pohoda i v té fotce....

      Vymazat
  4. U nás je v lesoparku u mostu přes Vltavu teď také často vidam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsme s dcerou u jednoho rybníka u Litomyšle nasbíraly celou igelitku ulit a pak z toho udělaly vánoční věnec na dveře.

      Vymazat
  5. Moc krásná fotka. Klid, sluníčko... to se mi líbí!
    Přeji hezký den, Vendy.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké je, jak ho ta nitka pavučiny přidržuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stabilita musí v dnešní době prostě být! ;-)

      Vymazat
  7. Hezká fotografie. Všímáš si zajímavých detailů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nešlo si nevšimnout, protože jsem šla do kopce a tu ulitu jsem měla jednu chvíli ve výšce očí ;-)

      Vymazat
  8. Fotka s parádní atmosférou! Super !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je vidět, že když je skvělý celý den, i na fotkách to je znát...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....