03 února 2020

Abstrakce ...






Tahle fotka původně letěla do koše, ale na poslední chvíli jsem si to rozmyslela. Protože jsem si vzpomněla, že pár takových fotek, z mého hlediska silně nepovedených, které obvykle mažu, jsem zahlédla kterak se účastní různých fotovýstav. A dokonce i v jednom fotobuletinu doporučovali pro vznik zajímavých fotek občas i schválně rozostřit. A druhá věc která mne od toho odradila byla její barevnost ruku v ruce s třpytem rosy na pavučině. Právě pro tu optimistickou barevnost afrikánů na kterých ta pavučina byla jí dnes do toho upršeného dne dávám ...

24 komentářů:

  1. Myslím, že tahle fotka do koše nepatří, je to naopak výborný základ pro hraní s kompozicí tvarů i barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že hlavně ty jsi jí neodsoudil. Protože u tebe jsem si jistá, že když řekneš že nepatří do koše, tak tam nepatří.... ;-)

      Vymazat
  2. Bubliny, bublinky, bublinečky a taková hravá podívaná, mne potěšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že ta fotka nakonec dělá radost...

      Vymazat
  3. Kouzelná fotka, do koše by jí bylo škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však tam nakonec neskončila, a jak je vidět dle ohlasů, je to dobře.

      Vymazat
  4. Vendy, fotka má něco do sebe, je krásně barevná a velice pozitivní. V koši by jí bylo škoda. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem si říkala, že ty barvy se budou v tomhle nebarevném pošmournu hodit

      Vymazat
  5. Mnohdy jsou tyhle abstraktní fotky působivější než realita. Vlastně je to bokeh, který se dá využít i pro různé montáže jako skvělý bokeh. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mne to, akorát že tohle je tvoje parketa, ne moje. Pokud by se ti hodil stačí říct, pošlu ti jí v origoš velikosti....

      Vymazat
  6. Je zajímavá a do koše nepatří. Je barevná to ano, ale ty barvy k sobě tak nějak pasují a jako když se snaží v bublinách rozpouštět.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty barvy byly taky jeden z důvodů proč jsem jí nesmazala...

      Vymazat
  7. Někdy stačí málo na zajímavý efekt..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys viděl kolik takových jsem vymazala!!!

      Vymazat
  8. Je úžasná! Ke včerejšku ladila, v dnešní šílené chumelenici přináší alespoň trochu barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tady předevčírem, včera a celou noc i dopoledne lilo, teď ovšem lítá venku se stejnou vehemencí sníh a fučí vítr...

      Vymazat
  9. Líbí se mi to, hlavně pro tu barevnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli ní jsem se na poslední chvíli rozhodla to nesmazat a jít z kůží na trh.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Díky, dneska se zas hodí.Je to jak v blázinci. Chumelenice, slejvák, chumelenice, ještě větší slejvák, a zas pro změnu chumelenice....

      Vymazat
  11. Úžasné, dobře, že neskončila v koši. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Atomy viditelné pod mikroskopem takové barvy určitě nemají :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby pod těmi kapkami nekvetly afrikány, taky by tam barvy nebyly. ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....