10 ledna 2020

Znovu ti ...





.... rackové. Protože včera jsem udělala malou odbočku od tématu ptactvo, dnes se k němu zas vrátím. A vrátím se ještě k těm rackům. Jelikož jsem měla konečně šanci si je v klidu fotit, využila jsem jí naplno, tudíž dnes se ještě jednou s nimi prolétneme nad hladinou Labe nebo si zabojujeme na hladině Halštatského
 jezera ....

Hele, něco k jídlu tam mají ...


Uff, to byla dřina než jsem se zvednul ...


Sakryš, takovou práci to dalo než jsem se rozletěl, a už zas abych přistával ...


Pozóóór, přistávám, všichni uhněte! ...


Naštěstí jsem se trefil ... 



Nechte to být, to je moje! Kdepák moje, a to se všichni pletete to je totiž moje!!!


Bacha, dozor ! Uklidnit se ...


Kašlu na vás, jedu domů ...


22 komentářů:

  1. Parádní fotky. Letošní zimu nezimu mám možnost pozorovat ptactvo u nás na krmítku. Hrdličky se hašteří mezi sebou a nebojí se ani holubů, kteří jsou větší. Jednou byla jedna hrdlička proti pěti holubům, kteří obsadili sušák. Byla jich převaha, tak jsem jí pomohla. Odhrnula jsem záclonu a holubi frnkli. Ale jinak je spolehlivě odežene. Sýkorek si nevšímá, ty se perou mezi sebou. předevčírem se přilétli nakrmit i hýlovi, ty je moc málo vidět. Včera přiletěla kavka a chtěla si přivlastnit kuličku pro sýkorky, když zjistila, že to nepůjde, tak zase odlétla. To je moje zima s ptactvem. Jen fotit se moc nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já letos ani krmítka nedávala. Mají sousedi všude okolo, tak se ptáci pomějou tam. Hrdliček tu strašně moc ubylo, možná to je tím, že se tu daří dravcům a tak se postarali o redukci. nám lítá poštolka na terasu na vrabce, jenže oni se vždy stihnout schovat do dřišťálů a ona za nimi nemůže. Pak se jí z těch dřišťálů vysmívají.... ;-)

      Vymazat
  2. Parádní fotky. Ptáky v letu se mi nedaří vyfotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem nastavené sekvenční focení a tak jsem nacvakala hodně fotek, ale k něčemu bylo těhle pár. Chce to hodně rychlý čas, tohle bylo focené na 1/200 a ještě by to sneslo i kratší čas.

      Vymazat
  3. Vendy, nádherné fotky. Racky fotím jen v Chorvatsku, protože jinde jsem je ještě neviděla. :o)
    Tobě se hezky předvedli.
    Měj fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si za rackama zajela do Německa :-D. Ne, do Prahy se dostanu až bůhví kdy abych sin zašla na náplavku a na Karlově mostě přes ty davy tůristů se k nim dostat je děs...

      Vymazat
    2. Náplavka bude na jaře. To je za chvíli...:)
      Musíme věřit, budeme tam nahánět Patočku...:)

      Vymazat
    3. Už aby to bylo. V zimě chcípám. Potřebovala bych vždycky přes zimu bejt jak medvěd, usnout prvního prosince a prvního března se vzbudit... cha, tak lov na Patočku, to zní dobře!

      Vymazat
  4. Moc pěkné komentáře a krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si že jen samotné fotky by v tomhle případě byly bez komentářů takové neúplné. Nějaký příběh to chtělo...

      Vymazat
  5. Vendy, moc pěkné fotky a i ten tvůj koment. Pobavila jsem se, krásně se ti povedlo vyfotit. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásní rackové, čisťounká vodička a moc šikovná fotografka!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labe se hodně vyčistilo, to je pravda. Když jsme po něm jezdili s lodí, tak takhle krásně čisté nebylo. Nebo bylo špinavé jen u nás....

      Vymazat
  7. Tak to je pěkná ukázka elegance v ptáci říši.. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravdou, že rackové jsou skvělí letci, dokáží velmi dobře manévrovat za letu.

      Vymazat
  8. Mám radši labutě, ale tyhle fotky jsou vážně povedený...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když zalistuješ o něco zpět tak ty labutě taky najdeš, jsou tu...

      Vymazat
  9. Žádná disciplína, chybí šéf, který by velel :-).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....