09 ledna 2020

Venku je zataženo ...





.... ba přímo hnusně lezavo, smrdí tam kouř z kotlů a leze nám to i do baráku, takže si připadám jak kdysi, když nám začal v tu nejmíň vhodnou dobu čudit náš vlastní kotel. Sláva bohu za plyn... tedy nesmí ovšem prásknout. To si pak s bohem můžem potykat. Nezapomenu na to, jak jsem tu ve dvě ráno musela v mrazech větrat celej barák.To byla opravdu lahůdka...
A jelikož je tak hnusně, a připomnělo mi to hnusnej kouřící kotel, budou i dnešní fotky hnusně černobílý ....


Pět sluncí ...


Pohled do jiné galaxie ...


Malovaná voda ...


Černobílé ticho ...


Tři kamarádi ...


Smrky doby ledové ...


Není nad čepici ! ...


Rozevlátě ...


Jiný tvar ...


Ledové pobřeží ...


Zasíťováno ...








18 komentářů:

  1. Ani nedokážu říct proč, ale ta poslední je u mne jednička. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná pro tu jednoduchost, či opakující se linie... je fakt, že v čb je mnohem lepší než v barvě kdy tu byla poprvé na blogu.

      Vymazat
  2. Fotky jsou parádní, v té černobílé mají úžasnou atmosféru. :-)
    Jinak venku je opravdu hnusně. Užila jsem si to. Vyzvedávala jsem Bětku po obědě ze školky, samozřejmě nám ujel autobus (interval má 30 minut) tak jsme si udělaly procházku pod deštníkem. Vzala jsem pro ní svůj, takový zabarvovací, tak neustále sledovala, zda se bílé květy deštěm barví a tudíž mokla. Ač byla po obědě, doma mi snědla ještě půlku toho mého a pak jsem jí doprovodila do baletu. Nevím, jak jí to dnes šlo, musela mít plné bříško. Po návratu k nám vydatně posvačila. To hnusné počasí jí ale vůbec nevadilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já smrdím doma, vůbec mne to nikam netáhne. Užívám si ten hnus vždycky když jdu večer z práce. A to mi úplně stačí. Navíc teď mne čekají daně a z toho čubince co má chlap v dokladech to je vždycky radost hledat podklady, takže stejně nikam ani nevytáhnu čumák....Naše Bobule měla největší radost z deštníku který dostala od ježíška. Žádný kolo, žádný knížky ani ostatní dárky, ne, deštník s Pepou (to je takový hnusný prase, ale ona jí miluje) ...

      Vymazat
  3. Vendy, nádherné fotky, pokochala jsem se.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Však já se u tebe taky kochám, a jak ...

      Vymazat
  4. Pohled do jiné galaxie je boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a přitom je to úplně obyčejný odraz slunce na hladině, jen trochu víc zkontrastněněj a ztmavenej. Díky tomu že na hladině plavalo spousta drobnýho bordelu tak to ve finále vypadá jak hvězdy.... Proto mne okamžitě napadla ta galaxie

      Vymazat
  5. Taky je tu hnusně a fotit se prakticky nedá. I když... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když .... jak říká moje dcera, není špatné počasí, je jen špatné oblečení a chodí s Bobulí ven za každého počasí. Ale pro focení to je trochu jinak, no....

      Vymazat
  6. Nádherné fotky a úžasné názvy, které je dokreslují. Pokochala jsem se, hnusné počasí na tvých fotkách nemá chybu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To proto, že echt hnusno bylo jen při focení pár fotek, jinak vznikaly za sluníčka... a i když jsou čb, tak to sluníčko z nich pořád dokáže hřát

      Vymazat
  7. Černobílé fotky se mi líbí :-) Mají úplně jinou atmosféru a některé věci na nich můžou vyniknout... třeba zrovna suché traviny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já všeobecně sušiny ráda převádím do čb. Taky se mi zdá, že získají jinou atmosféru. Pokud ovšem není nasněženo nebo námraza a svítí sluníčko, to zas vynikne Občas) to jiskření. A to musí být v barvě.

      Vymazat
  8. Jo jak říkal Werich Jo doba ledová je Holt doba ledova

    OdpovědětVymazat
  9. Na mě nejvíc působí ti tři kamarádi. Snímek tou bezútěšnou atmosférou vypadá jak z 2. světové války, ale až po odklizení mrtvých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, tak to je opravdu hodně morbidní představa kterou ta fotka vyvolává!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....