12 ledna 2020

Poslední ptactvo ...





.... nebeské z mých cest se právě dnes bude prohánět na monitoru naposledy. Vzhledem k tomu, že se některé hejbalo, a to občas až dost, nebudou ty fotky tak pěkné jak ty předchozí. Ale patří k sobě, tak je sem prostě dám. Ono taky vlastně už moc fotek ani nemám.
Kdy budu něco fotit tak nějak nevím ....


Tenhle pták je taková malá zvláštnůstka. Jmenuje se Corvus, patří mezi krkavcovité a má několik českých názvů. Krkavec, vrána, havran, kavka .... nicméně není vlastně ani jedno



Tohoto dravce jsem fotila z opevnění Königsteinu. Plachtil si a plachtil ...





A nakonec holubi pevnostní ...


5 komentářů:

  1. Kavky v Jihlavě máme, tuhle jedna chtěla sýkorkám ukrást kuličku, ale manžel ji dobře přivázal.;-) Fotky dravce jsou krásné, hezky si plachtil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám tu něco lítá vzduchem, ale jediné co poznám jsou havrani a krkavci. I když havrani tu taky moc nejsou, ti spíš až tak od Chrudimi k Praze. Takže nejspíš tu asi jsou vrány.

      Vymazat
  2. Ptáci v letu! No moc pěkné !!!
    Já sice dokážu nafotit slušně motýly, ale s ptáky mě to nejde. Prostě to neumím.Nevím. Každopádně mám v archivu snad jen dva,tři lepší záběry a jinak nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však ani tohle není nic moc. Jsem blb, protože jsem sebou měla ještě delší sklo, a nepřezbrojila jsem....

      Vymazat
  3. Prima. Já letos nějak stagnuju.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....