13 ledna 2020

Bobíšku, podívej ...




.... se na mě! Aneb jak se fotí dandík  ....

Tak to si uhodla ... zrovna když se chci drbat


Teď pěkně podrbat záda ...


... a teď druhej bůček ...


... a hlava. V jinovatce to je totiž nejlepší ...


... řádně oklepat...


... a neotravuj. Stejně se nepodívám ...


... a nepodívám ...


... nebo možná ...


... ne, tůhle ...


... tak dobrá. Ale už dáš pokoj...



... NEDÁM! ...

14 komentářů:

  1. Ježíšku, to je ňuňan! :) Ale nakonec se nechal a moc mu to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ňuňan to je, i povahou. To Myšpulín je o dost rozdílnější. Rezervovanější. Ale Bobeš se strašně nerad fotí, to je vždycky boj. V tom jsme nějak stejní :-D

      Vymazat
  2. Vendy, dnes jsem se bavila tvým úžasným mazlíčkem :-) Já jsem učila Justýnu foceni snad dva roky, než si zvykla a dnes namířím foťák a chová se naprosto nepřirozeně jako modelka. A já chci přirozenost a tu musím teda odchytávat fest. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak beru foťák a namířím na Bobeše, tak zdrhá. Takže fotit jen delším sklem, když je dál a přizoomovat. To je pak v klidu. Ale stejně se většinou okamžitě přestane na mě dívat a čučí buď dolů nebo na všechny strany....

      Vymazat
  3. No to jsou tedy fotky!!! Však taky mít takový model k focení :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít takový model k focení je pěkná fuška! ;-)

      Vymazat
  4. To je božan, hned bych ho poňuchňala. :-D Náhodou se předvedl ze všech stran.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale co mě to stálo přemlouvání a šakování! :-D

      Vymazat
  5. Skvělé momentky !!!
    Závidím tvou trpělivost !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To spíš bylo díky sekvenčnímu snímání. Pak jsem vybírala ty nejlepší!

      Vymazat
  6. Je docela otužilec :).
    Mohla bys ho začlenit k těm novoročním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se opravdu rád válí v jinovatce, i ve sněhu. Ale nerad chodí v hlubokém sněhu. To mu musím nejdřív vyšlapat cestičku a pak je spokojenej...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....