15 ledna 2020

Když si klucí ....





.... hrajou, nebo čučej. To pak vypadá tak, jak v následujících fotkách uvidíte (anebo taky neuvidíte)😉 ....








18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano, jsou to božani. Vychcaní jak mraky... ;-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To tedy! Ale jsem moc ráda, že si takhle, i přes počáteční nesnášenlivost ze strany Bobeše, na sebe zvykli a nedají jeden bez druhého ani ránu.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsou. Tohle plemeno je prostě hodně zvláštní a má díky těm obrovským očím, neskutečné kouzlo....

      Vymazat
  4. To jsou pohledy. A jak jsou urousaní. A očista je pak na tobě???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí byli jen mokří od té jinovatky. Jejich zvláštností je, že když si namočej ty bílý chlupy, ony jim zhnědnou, takže to vypadá že jsou špinaví. Ale jinak když přijdeme z procházky a mají podvozky od bláta, jdou do vany na osprchování. Ale jejich srst má samočistící schopnost, tudíž Bobeš je toho oproštěn, ten chápe, narozdíl od Myšpulína, povel místečko a zůstaň. Myšpulín musí na osprchování, páč tohle nechce nějak chápat.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Víš co je sranda? Že když si dávám překládat na fb komentáře z angličtiny, tak to překládá slovo dandie jak čumák! Takže to jsou opravdu čumáci! :-D

      Vymazat
  6. Teda to jsou kouličky chlupatý.A ty krásný očinka.Já jsem zvyklá na velké čubinky, nejprve na čtyři výmarandy a ty byly boží a teď s naším věkem máme druhou bordodogu, protože nejsou tak temperamentní.Stejně ale teskním po výmarandě.To byly parťačky.Ten náš miláček Eli je fajn, ale je to plemeno samorost.Tak ať jsou čumáčci hlavně zdraví.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Mou srdcovkou vždycky byli jezevci. Dlouhosrstí nebo drsňáčci. Pak jsme si tady po přestěhování pořídili velkýho épsa, měl to být černý německý ovčák, ale vylezlo z něj cosi silně připomínající labradora. Další velkjý pes po jeho smrti už byl černej labrador a pak konečně ke mě přišel Pes. To když jsem se po čtvrtstoletí opět potkala s mou bývalou velkou láskou a zjistila jsem, že chová dandíky. A měl štěnda a jedno mu furt zbývalo protože ho nechtěl prodat někam za hranice. Tak ke mě přišel Bobeš. A po labíkově smrti aby mu nebylo smutno druhej danďuch Myšpulín.... On kdo totiž jednou v životě tohle plemeno má, propadne mu nafurt.... Jinak tvoje Elli je přímo učebnicová bordeauxská doga! Nádherný exemplář.

      Vymazat
  7. Poslední je náramná, přenáramná. Pěkný bokeh.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to fajn, že se nakonec zkamarádili i přes ty počáteční antipatie. Moc jim to spolu sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, nakonec si padli do oka. Teď mi nabízela ta chovatelka jestli nechci z Německa desetiletou fenku, umřel jí páníček a panička je k tomu velmi blízko a dvě holky zůstaly samy. Z těžkým srdcem jsem odmítla, protože se vypařily všechny moje finanční rezervy a budu ráda, že budu zvládat kupovat klukům co potřebují. Doufám, že se to časem vylepší s mužovou prací a příjmy a bude mi moct splácet co si ode mne napůjčoval a co jsem za něj pozaplatila já. I když tomu moc nevěřím....

      Vymazat
  9. Je prima, že jsou dva, myslím, že pejskovi, který je celý den doma sám a čeká, až někdo přijde z práce, musí být hodně smutno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psi většinu dne prospí. Tudíž jsou rádi za klid. Ale je fakt, že když jsou dva, jsou veselejší

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....