06 ledna 2020

Dnes z úplně jiného ...





.... soudku. Ani kytky, ani námraza, ani nic podobného, na co jste u mě už asi zvyklí. Následujících pár článků bude o ptactvu, které jsem nafotila během posledních dvou adventních výletů. Bylo ho docela dost co jsem potkala a i překvapivě rozličného. A začneme v Pirně u vody. Jako má Praha na náplavkách labutě, tady jsou husy. A pěkné, vykrmené.... aby ne, když je sem stejně jak v Praze chodí krmit. A tak jsou díky tomu zvyklé na lidi, nechají přijít k sobě docela blízko a nevadí jim focení. No, pokud by tyhle husy měly hlídat římský Kapitol, určitě by ho nezachránily, protože by somrovali na útočících Galech krmení ....


Občas se k nim vloudily i kachny či jiné ptactvo nebeské






Tahle individualistka měla něco s nožkou, pajdala na ní jako Peyrac




14 komentářů:

  1. Zelená tráva ...advent jako fík !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. A k tomu nádherně kvetoucí muškáty v oknech s vánoční výzdobou. Taky hardcore!!

      Vymazat
  2. Teda to jsou krásné fotky. Dívám se na každý Tvůj příspěvek, někdy nekomentuji, ale to neznamená, že se mi to nelíbí. Je to trochu o čase :-). Fotíš moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ono není povinností komentovat. Hlavně že se to líbí...

      Vymazat
  3. Hezké fotky. V Jihlavě také máme na řece kačeny, takže se i mně občas připletou před objektiv. Ty u lávky u Kauflandu už jsou zvyklé, že je lidi chodí krmit.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Litomyšli jich je na Desný taky spousty. Chodili jsme je tam s Bobulí krmit.

      Vymazat
  4. Vendy, moc hezké fotky, husy jsem naživo asi nikdy neviděla.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám tu velmi často lítají nad hlavou, nicméně takhle volně jsem je také viděla poprvé.

      Vymazat
  5. Takhle zblízka jsem viděl husy snad jen v nějaké Zoo! Hezké fotečky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho si nic nedělej, já je taky viděla takhle poprvé! A bez mříží a skel.... a ještě jako bonus to, že se nebály a nechaly se v klidu fotit.

      Vymazat
  6. Prima fotky. Ony vypadají vypaseně asi díky načechranému peří, aby dostaly mezi peří co nejvíce vzduchu, je v zimě chrání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono by byl div, kdyby vypasené nebyly! Když je tam lidí chodí krmit zároveň s kačenama a rackama!

      Vymazat
  7. Ty jsou opravdu pěkně vykrmené, na pekáči by se pěkně vyjímaly :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se mi sbíhaly sliny. Tak jsem si říkala, jaký asi by je čekal osud kdyby žily v Praze na náplavce ... myslím že by tam dlouho nevydržely, bezdomáči by je sežrali!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....