23 ledna 2020

Co fotit v zimě ...





.... když nic nekvete? Sušiny. Těch je všude plno a občas jsou i fotogenické. Ať to jsou obyčejné bodláky, nebo odkvetlé okolíky merlíkovitých. Občas se to dá proložit květenstvím vratiče nebo na zahradě odkvetlou Astilbe. Někdy se sněhovou čepicí, jindy bez ní. A jednou barevně a podruhé černobíle ....













A druhá možnost jsou různé plody a jehnědy


Poslední teplé dny jindy kraťoučké jehnědy docela protáhly, ještě pár takových dní a pomalu by začaly kvést. Ale asi to nebude dlouho trvat, pokud se vyplní předpověď meteorologů, že jaro začne už v únoru, protože do té doby už se žádné masivní ochlazení ani sněžení nebude konat. Tedy čert jim věř, ale to by znamenalo další extrémně suchý rok. Zřejmě se budeme muset naučit pěstovat exotické ovoce a teplomilné plodiny. Ono takové víno z domácí sklizně... ostatně náš šéfkuchař úspěšně o pár kilometrů dál pěstuje mandle.



15 komentářů:

  1. Pěkné fotky, umíš vždycky najít něco hezkého a zajímavého. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty poslední dvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku jsem si s nima pohrála. Tedy s těma jehnědama, u té druhé jsem jen vybělila sníh.

      Vymazat
  3. Jehnědy jsem u nás ještě nezaznamenala nebo jsem nebyla v místě, kde by se mohly nacházet.
    Včera u nás trochu nachumelilo, ale už to je pomalu pryč, takže žádná sláva. Ale docela ráda fotím taková uschlá květenství. Není to takové okázalé, někdy zajímavé. Tvoje fotky jsou toho dokladem!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám lísky nejen na zahradě, ale všude tady po krajích lesů a luk jich je spousty, takže není problém je nafotit.Sníh, tedy těch několik málo centimetrů ještě leží, protože výjimečně teď pár dní jsou teploty v noci pod nulou a ve dne slabě nad. Ale počítám že během víkendu to zmizí. Pokud ovšem neudělá počasí obrat a nenapadá další. Sušiny mne taky baví, ale kdyby svítilo sluníčko, byly by ty sněhové mnohem hezčí. proto jsem volila tu čb úpravu. Hezký víkend.

      Vymazat
  4. Vendy, to jsou povedené fotky. Stále čekám na zamrzlé šípky a asi se letos už nedočkám. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak možná o víkendu, předpovídají mrznutí ale i déšť. A na příští víkend až 12°C... opravdu asi bude to jaro už v únoru! :-(

      Vymazat
  5. Co si nenasuším, to nemám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... řekl Cyberštamgast a zapálil si jointa....

      Vymazat
    2. :-D :-D :-D řvu tady smíchy...!

      Vymazat
  6. Vendy, nádherné fotky, u tebe ostatně vždy a ten sníh, kochám se. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No úplně se červenám nad tou chválou, až takové to snad není....

      Vymazat
  7. Takovýho sněnu....tý jo....!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to vypadá, ale bylo to jen tak asi osm centimetrů... Tím že to zůstalo na stromech tak to vypadalo že toho je bůhví kolik.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....