29 prosince 2019

Slunce na poslední chvíli, ale přece ....





.... se ukázalo před naším odjezdem z Hallstattu. Jenže už bylo hodně za horama a tak osvětlovalo jen hřebeny nad jezerem. A jelikož jsme stále čekali na zbytek výpravy, bylo dost času si nějaké slunečné fotky udělat. A dokonce si počkat na různé nasvětlení hřebene. Takže nakonec byl odjezd místo ve tři těsně před půl čtvrtou. To a čekání a vracení se v Sankt Wolfgang pro ztracenou účastnici zájezdu nám nakonec přidalo na zpáteční cestě hodinu a půl navíc, takže místo před druhou jak původně bylo plánováno, jsme v Litomyšli byli před čtvrtou ....


Ještě zatím nesvítilo ...


... ale na obloze už bylo vidět, že se něco chystá


A taky že jo ...





A jedna pusa na omluvu za remcání ... 😉


8 komentářů:

  1. Krásné fotky, čekání vám určitě nevadilo.:-) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vážně nevadilo. S tím sluníčkem to bylo zas něco úplně jiného!

      Vymazat
  2. Vendy, nádherné fotky. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle fotečky se mi moc líbí, a to sluncem i bez něj. Ale je pravda, že slunečné mají přeci jen víc do sebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko dokáže kouzlit, a rozhodně se líp dívá na ty s než na ty bez.

      Vymazat
  4. Krása. Všechno, co se děje, je nakonec pro něco dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm....no měla jsem na blogu nějaký tomu podobný citát ve smyslu, že všechno se děje kdy má, a něco tom smyslu že to všechno má svůj čas. No nevím....ten čas je na mě už moc dlouhý....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....