28 prosince 2019

Jezero z hora, z dola ....





.... si představíme ve dvou následujících článcích. Stejně jako v případě kostelů, ani tady jsem se nemohla nabažit krásných pohledů. Proto taky budou články dva, protože na jeden by těch fotek bylo zas moc. Trochu jsem je rozdělila na bez sluníčka se sluníčkem. To vylezlo až těsně před naším odjezdem do Sankt Wolfgangu. A než jsme tam dojeli, bylo už dávno za horama ....



Ještě na chvíli se podíváme nahoru na vyhlídku nad městem a z ní na jezero i na část města




A teď dolů a do města na promenádu





O proměnlivosti horského počasí mě tenhle výlet hodně naučil.  Že v horách se počasí mění z minuty na minutu je známá věc. A tady to platilo stoprocentně. Zatímco nahoře na vyhlídce chumelilo, dole u jezera už byl klid, než jsme došly za nějakých deset minut ke  kostelům už poprchávalo, a na konci promenády se rozpršelo. Začala jsem vážně uvažovat o tom pytlíku co jsem dostala v Bad Ischlu, jenže než jsme zas ušly pár metrů, bylo po dešti. O mracích nad jezerem ani nemluvím. Jednu chvíli se valili těsně nad hladinou a druhou se stáhly do horských údolí. A na závěr se rozhodlo sluníčko nás počastovat nádhernými pohledy na lehce zasněžené hory kolkem. Prostě není radno hory podceňovat. 


8 komentářů:

  1. Ach ty hory. Šla jsi až na konec vyhlídkové plošiny? Já bych tam asi nevlezla. Prima fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, byla jsem i na Sky Walku na Hohe Wand, což je stolová hora na kraji Vídeňských Alp. Tam navíc bylo vidět i dolů skrz podlážku. Já bych brala kdyby to bylo skleněné! Mám dokonce na té špičce i fotku, fotily jsme se tam s dcerou.;-)

      Vymazat
  2. Taky nevím, jestli bych došla na konec vyhlídky. Výšky mi nedělají dobře. ;-) Ale jinak je tam krásně. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím naštěstí zatím problémy nemám. Krásně tam je...to jo!

      Vymazat
  3. Hezky pocukrovaný, asi jako dneska u nás :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, monumentální, i když já jsem posera s kytkou a metr nad zemí mám stažené půlky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od mala lozím po vysokejch stromech, ještě teď lezu po jabloni když jí na jaře stříhám a tyhle vyhlídky to je moje! Rozhledny, a všechno podobné si náramně užívám...Tak se vrať v článcích a dostaneš se i na zem! ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....