30 prosince 2019

Na tenhle pohled ...




.... jsem se nachytala, a jsem tomu ráda. Poprvé jsem ho viděla u Miloše  kdy o městečku Hallstatt psal on po své návštěvě. Myslím že málokoho kdo má rád hory, vodu a krásnou přírodu by to nezlákalo. V duchu jsem si říkala, že je škoda, že cestovka s kterou jezdím na jednodenní výlety nemá tenhle klenot v nabídce. 
Jenže v tomhle mne nějaký cestovatelský bůh vyslyšel, a já ke své velké radosti zjistila že letos je v nabídce a to dokonce v adventní čas. Jak jsem se těšila, nemusím určitě ani popisovat, navíc jsme po dlouhé době celých pěti let opět vyrazily na adventní výlet s dcerou, takže o to větší to těšení bylo (byť jsem tušila, že se to bez remcání neobejde) a skvěle jsme si to užily. Počasí zpočátku velmi nevlídné se nakonec umoudřilo a dokonce nám na závěr sluníčko poslalo i pár paprsků a vykouzlilo na jemně zasněžených horách nad městem i tu pravou vánoční náladu. Takže teď vám tu předložím opět několik skoro stejných fotek, které mohou působit až kýčovitě, jenže ona příroda sama prostě někdy dokáže být jeden velký kýč ....

Stejně jak při focení hory Lilienstein se díky změnám světla měnila i nálada fotek, tak to samé se dělo i tady. Proto při každé fotce to stejné vypadalo úplně jinak










A jedna stažená z netu, letní, která vás možná naláká na výlet či letní dovolenou


Těmito magazínovými fotografiemi se s Hallstattem loučíme, a jelikož právě dorazil autobus, čeká nás přejezd k jezeru Wolfgangsee do městečka Sankt Wolfgang na adventní trhy, přejezd lodí přes jezero do nedalekého Stroblu, kde jsme se bohužel nemohli rozhlédnout po trzích, kde by to bylo bývalo mnohem klidnější a návrat zpátky ....

P.S. Opět platí u Happy Foto 50 % slevy na fotoknihy. A tentokrát není tak šibeniční termín, akce je až do 14.1. takže kdo by si chtěl nechat své vzpomínky zaknihovat má šanci. Já už mám hotovo 😉

18 komentářů:

  1. Vendy, to jsou nádherné fotky. Už jsem manželovi říkala, že bych se ráda do Hallstattu ráda podívala a on mi na to řekl, že by mně bolely nohy. Myslel tím chození do kopců, ví, že to moc nemusím. Ale určitě se tam dá někde odpočinout. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak to tam je s trekama a výlety, nahoru k dolům jede lanovka, a kam se tam dá dál jít to nemám tucha. To by sis musela zjistit na netu. Ale určitě tam jsou nějaké penziony, pár jsme jich viděly přímo na promenádě, a i okolo dalších jezer jsou možnosti výletů a ubytování a je tam taky krásně...

      Vymazat
  2. No, a já přes měsíc sedím na prdeli doma na Černým Mostě, pecka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klid. Vzhledem k tomu, že mne podnikání mého muže připravilo o všechny peníze z dědictví, z kterých jsem si doposud tyhle libůstky platila, vypadá to, že vůbec budu ráda když se dostanu tak třikrát do roka na chatu.... Takže teď se kochej, pak už nebude čím. Leda bych zas někde něco zdědila. Jen už není po kom....

      Vymazat
    2. Budeme výletovat po Mníšku a po Praze, tady je taky hezky.
      Jinak fotky máš úchvatný, jako z pohádky, jako vždycky...:)

      Vymazat
    3. Ono na víc stejně mít nebudu! :-D

      Vymazat
  3. Ano, každá fotka jiná a všechny parádní.
    Tam bych mohla bydlet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že by tě tam za chvíli srali ty průvody šikmookejch který by ti suverénně lezli do baráku a šmejdili ti po něm... a další průvody tůristů. To je takovej trochu rakouskej Krumlov. Já normálně proti nim nic nemám, ale tady mě tedy srali nesmírně. Chovali se jak v tý svý čínský napodobenině, hulvátsky a jako když jim to patří.

      Vymazat
  4. Nádhera, nádhera, nádhera. Vendy, moc povedený výlet. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy! Krásný závěr výletování. Jak to bude příští rok to je ve hvězdách...

      Vymazat
  5. Jéje, tak tohle nemůžu manželovi ukázat, ten se takhle zamiloval do Tater a kam jsme jeli na dovču? No, právě tam :D.
    Krásný fotky, i to počasí ti přálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tady by byla dovolená ještě krásnější než v Tatrách! ;-) jen mu to ukaž....

      Vymazat
  6. Vendy, jedním slovem krása. Kochám se. Měj pěkný poslední letošní den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle městečko je krásné. I já se kochala a kochala a kochala...i ty si užij klidný Silvestr

      Vymazat
  7. Jen tu slintám a tiše závidím! Krása!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle prostě je k slintání!A jsem nesmírně ráda, že cestovka tenhle výlet zařadila do programu. Má ho i ve vícedenní podobě, možná by byla klidnější, ale i tak to stálo za to...

      Vymazat
  8. Nádherné fotky. Nádherné místo. Hory i voda. Já zatím knihu dělat nebudu. Snad příští rok. Ale oni budou občas slevy nabízet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dodělala všechny výlety adventní do jedné knihy a počítám, že další bude zas tak za tři roky. Nevím jestli budu nějaké výlety letos absolvovat. Novinky nejsou, a tak bych musela dát repete některých které jsem už absolvovala. Jeden by byl, ten bych docela ráda zas absolvovala s dcerou.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....