18 prosince 2019

Lilienstein ...





.... a jeho proměny ve světle sluníčka různě stíněného mraky. To se mi naskytlo k pozorování vlastně skoro hned jak jsme na pevnost dorazili a já se šla brouzdat kolem. Jak jsem mezi stromy zahlédla za a) krásně nasvícený letohrádek Fridrichsburg vylítla jsem jak střela abych ho zastihla a za b) co kdyby to nebyl jen on. A nebyl. Na protější Lilienstein se promítala celá plejáda různého osvětlení a mraků a tak jsem jen očarovaně stála a koukala a fotila. Možná se vám bude zdát, že fotky jsou stejné, za to se omlouvám, možná že to měnění se světla vidím jen já, ale není jich zas tolik, takže se to dá snést ....










13 komentářů:

  1. Krásné fotky a vůbec nejsou stejné. Je vidět, jak putovaly mraky a slunce postupně osvítilo na krajinu. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to krásné divadlo, měnilo se to hned tak a pak zas tak, těch fotek bylo nakonec víc, ale nechala jsem si jen pár ...

      Vymazat
  2. Krásný! U nás, na horách, je tomu taky tak, obloha je každou chvilku jiná, ovšem na Malou Fatru, kde jsme byli v létě, ani náš Jablonec nemá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změn oblohy a to v řádech minut jsem si užila teď v Rakousku pod Dachsteinem

      Vymazat
  3. Vendy, nádherné fotky, kochám se. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle mám ráda. Když se slunce přetahuje s mráčky a vítr je rychle sune kupředu. Světlo v krajině pak jakoby krajinu ohmatávalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! To sluníčko šmátralo a šmátralo, až našlo skulinku a tam tu krajinu nasvítilo.

      Vymazat
  5. Lilienstein je krásná stolová hora, byli jsme i přímo na ní a také na dalších, co jsou v blízkém okolí. Nejvíc mě na tom udivovalo, že ty hory jsou tam, jako kdyby je někdo odněkud přesadil, v úplné rovině najednou takový obří kámen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Liliensteinu jsem taky byla nahoře, dávala si tam výborný pivko, ale na jiné, třeba Pfaffstein už jsme nejeli. Z Liliensteinu jsme pak už jeli do Bad Schandau

      Vymazat
    2. Blbnu. Z Liliensteinu jsme jeli do Bastei a pak B.SCh. No eroze je divná záležitost. Dělá věci nad kterejma zůstává rozum stát!

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Ono je to krásné i na té hoře samotné, i ten výstup na ní.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....