19 prosince 2019

Do kraje ...





.... kolem stolové hory na které stojí pevnost Königstein dnes zamíří naše pohledy. Ono to nebude novinka, protože už po první návštěvě této lokality tady ty výhledy byly, jenže jsou natolik hezké, že jsem si je dovolila střihnout znovu a znovu vám je tady ukázat. On je v nich  rozdíl v počasí i roční době. Poprvé jsem tu byla v půlce září a dopoledne, dnešní jsou ze začátku prosince a pozdnějšího poledne. Poprvé byly mlhy, ale sluníčko se přes ně dostalo, tentokrát se sluníčku ven z mraků moc nechtělo. myslím si ale, že to na kráse okolní krajiny nic neubralo ....



Občas bylo vidět i trochu dál, ale to byly opravdu vzácné okamžiky


Kostel který vévodí městečku Königstein jste tu viděli ve zmenšenině z trhů v Pirně. Teď ho vidíte jako skutečnou stavbu



Další ze stolových hor v těsné blízkosti Königsteinu je Pffafstein



Na trati Děčín - Drážďany jezdí mnoho nákladních vlaků které převážejí kontejnery. A bývají sakra dlouhé!


Jak jsem si tak brouzdala útrobami pevnosti, zdálo se mi, že slyším nějak moc blízko vrtulník který se stále vracel. Vyběhla jsem tedy na hradby a pátrala co se děje. A vidím ten  klasický Medicopter kroužit pod pevností zrovna nad ohybem Labe v předchozí fotce, vracet se nahoru a zas dělat další oblet a tak pořád dál. Když už se mi vešel do plného zoomu zjistila jsem, že na lyžině stojí dva záchranáři. Měla jsem sebou ještě delší sklo, ale v zápalu sledování mě fákt nenapadlo přezbrojit...







Dospěli jsme skoro ke konci návštěvy na pevnosti Königstein, jako poslední bude takový závěrečný pelmel ....

4 komentáře:

  1. Trochu mi ty hory připomínají Malý Rozsutec, na který jsme měli krásný výhled z okna, ale nakonec jsme ho nezdolali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou jen takové krtiny. Počkej na ty dvoutisícovky!

      Vymazat
  2. Pohled na město je působivý, kromě kostela se krásně vyjímá i kruhový objezd. A ty stolové hory v takovém počtu se nikde nevidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát moc do dálky vidět nebylo, ale minule jsem měla nafocenou i jednu českou, Děčínský Sněžník. Z Bastei jich bylo vidět mnohem víc, tedy těch v Saském Švýcarsku. je jich tam opravdu hodně, to je pravda .

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....