18 listopadu 2019

Zbytek barev ...





.... které ještě jakž takž někde v přírodě jsou, byly mým včerejším cílem. Bylo krásně, tedy až na ten vítr, a tak i když jsem původně chtěla hrabat na zahradě listí, jsem vzala přízemáky a šla na procházku. Jenže fotit s tím jelimánem Myšpulínem na vodítku, protože pustit ho znamená lítat za ním, páč mladej pán ignoruje veškerý příkazy typu čekej, ke mě a zůstaň. A navíc prostě ke mě nechce jít. Takový je od začátku. Hravý, vítací, ale jak na něj natáhnu ruku k pohlazení, uskočí a z bezpečné vzdálenosti na mě čučí. A zatím jako jediný se tohle nenaučil ani od Bobeše. Ostatní štěňata se vždy učila a naučila od starších psů, ale Myšpulín stále vzdoruje. Bobího už moc na procházky brát nebudu, včera už jsem ho musela i poponášet, ty jeho zadní nožky už to nezvládají, a tak se ten jeliman nebude mít od koho dál učit.
Takže díky tomu, že v okamžiku kdy jsem zaostřila, Myšpulím zabral a fotka byla v háji. A tak jen pár ze včerejšího svátečního odpoledne. Někdo byl fotit na Václaváku, já v klidu lesa 😉....







Jak je vidět, tahle fotka do těch včerejších slunečných zrovna nezapadá. Však taky ani není odsud, ale je focená vloni na podzim na chatě. Ale hodila se mi tou barevností 


17 komentářů:

  1. Pěkné, i ta mlha ...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. I s Myšpulínem na vodítku se Ti podařilo udělat hezké barevné fotky. Nejvíc je pro mně ta poslední.Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu poslední jsem měla klid. Tu jsem fotila sama na chatě. S Myšpulínem na vodítku znamená 80% odpad, protože vždycky zatáhne když to není potřeba a fotka je rozmazaná....

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky na to, že jsi měla juniora na vodítku. Když jsem hlídávala Denyho I. tak jsem se těšila na fotoprocházky, ale on mi fotit nedovolil. Páníčka poslouchl, ale mne ne a tak musel mít vodítko. Chudinka Bobí. Jo už nejsme nejmladší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to na houby s tím jelimánem fotit. Když stojím dýl tak si na vodítko stoupnu, to se dá dobře ostřit, ale jen na jeden snímek ho vždycky držím jednou rukou a ostřím na automat. V létě Bobeš bez problémů absolvoval tu dobříšskou procházku, a byla delší. A nic. Ale tahle ho nějak zmohla. No já vím že už není mladík, bohužel.... :-(

      Vymazat
  4. Já jsem se pokochala u Tebe i u Petra, mám podzim na fotkách moc ráda, raději než jaro...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda že takhle zbarvené stromy nejsou celý rok a na podzim nezezelenají. :-D

      Vymazat
  5. V neděli jsem byl na Brdech šli jsme z Mníšku přes Skalku do Kytina... A stejně jako tyto pěkně fotky mi to připomnělo že i teď po půlce listopadu je krásné barevný podzim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šel opačnou trasu jak my s Míšou! Stavil ses v Kytíně v pivovaru? To mě překvapuje, že tam ještě jsou nějaké barvy, už když jsme tam byly s Míšou, byly stromy dost opadané....

      Vymazat
    2. Jojo, v Kytíně jsme došli do pivovaru...

      Vymazat
  6. V lese je to skvělé, ale zas tam tak pěkně nehrajou :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ne, a ani mi to nevadí. Já mám ráda ticho. Když furt doma hraje od rána do večera rádio když je mužskej doma, tak pak jsem za každou hodinu ticha vděčná. A když si chci zajít na koncert, tak si zajdu... ;-)

      Vymazat
  7. Barvy lze nalézt v přírodě i teď NA KONCI LISTOPADU...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, zrovna včera když jsme jeli za dcerou přes bukové partie zdejších lesů to spadané listí úplně zářilo. A pak zase tam kde jsou modříny bylo na zemi zlato...

      Vymazat
  8. Spojuješ příjemné s užitečným, procházka, pejsci se proběhnou a ty ještě uděláš hezké fotky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono už to bylo nutné, zas se jednou zajít projít.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....