15 listopadu 2019

Pro vodní ....





.... fotky z doby před měsícem, se dnes vrátíme v čase. Focení vody, obzvlášť nějakých vodopádů, vodopádků či peřejí si tady neužiju. Řeka, tedy spíš to co tady za řeku vydávají, ale vypadá to spíš celý rok jak prázdné koryto, si nikde moc nezaskáče a to samé i Srnovský (Skuhrovský) potok. I když na něm už tu a tam nějaká živější voda poskočí. Jediné místo kde se dalo fotit proudící vodu byl splav kousek od našeho domu. Jenže ten mi v rámci revitalizace řeky a protipovodňových úprav rozbagrovali a nový stavět nebudou. Poprvé jsem měla možnost tak na jeho zbytcích fotit malé peřeje. Začal podzimní výlov a tak z rybníka nad námi upouštěli o něco víc vody než během celého roku. Využila jsem toho a šla ty malé peřeje fotit. Fotila jsem dokonce dvakrát, podruhé byl ještě vyšší stav vody, ale to zas nechám na jindy ....













P.S. Dneska mi přišlo z Happy foto upozornění, že ještě přes tento víkend až do pondělka 18.11. (včetně) je znovu akce na fotoknihy. Takže pokud by jste si někdo chtěl nechat udělat fotoknihu za dobrý peníz, máte možnost. Stačí si najít na netu jejich stránky, lepší je přihlásit se nebo zaregistrovat před tím, než začnete s tvorbou, aby jste nebyli nemile zaskočeni jak já, stáhnout si program a můžete začít. Ceny začínají na 299 Kč plus cca 130 Kč
poštovné. Za tuto cenu máte knihu o padesáti stranách. Od padesáti do sto stran to je 499 Kč, což se stále ještě hodně vyplatí. Kvalita je dobrá, to můžu potvrdit a práce s programem také. 

12 komentářů:

  1. Krásný to máš! Fotoknihu už nestihnu ani omylem, ale díky za tip na další Vánoce :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koketuju s myšlenkou té padesátistránkové, ovšem to záleží na tom, kdy se dostaví o víkendu rodinný ajťák a umožní mi po síti sosat fotky ze zálohy ve velkým počítači. Ještě tam mám jeden výlet který nemám v téhle tak by se to dalo dodělat. I když... za tři neděle jedu na první adventní zájezd a pak za dalších čtrnáct dní po něm na druhý, tak bych to třeba při další akci mohla spojit, protože ten výlet který jsem neměla možnost z počítače vytáhnout byl taky advent...

      Vymazat
  2. Krásné fotky, vzpomněla jsem si na jednu písničku. Teče voda teče.....

    OdpovědětVymazat
  3. ....řekla mi má milá, že už mě opustí ....

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si zase vybavila písničku od Čechomoru, mám ji moc ráda :

    A te Réhradice na pěkný rovině,
    teče tam voděnka dolů po dědině,
    je pěkná, je čistá.
    atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Réhradice od Čechomoru jsou parádní, nicméně je zpívá i Vlasta Rédl. Ale od Čechomoru je mám radši. I když už je na koncertech zpívají strašně málo. Přitom prvním focení ta voděnka byla opravdu pěkná, čistá. při druhém už to nebyla taková sláva, za prvé tekla víc a za druhé stále bylo znát to že se nahoře proti proudu v týdnu bagrovalo.

      Vymazat
  5. Cha cha, já jsem ti to právě psala o té knize v minulém komentáři. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Když chceme, iz potůčku může být aspoň někdy malý český Yukon..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....