04 listopadu 2019

Dolů ....





.... k vodě, která tam nebyla. Jako každý rok. Tedy byla, ale trochu někde jinde. Nevím přesně kdy začínají Huťský rybník odpouštět pro výlov, ale nějak se vždy trefím právě do téhle doby. Asi bych měla změnit dobu kdy se do parku vypravuji, jenže když právě touhle dobou je zde krásně barevno. Ale už vím, že když chci za vodou, musím jít trochu za roh, tedy až tam, kde končí oficiální cesta parkem, ale začíná cestička po břehu rybníka dál. Mohlo by být zajímavé se po ní vypravit, kam mne až dovede. Takže to bude v plánu třeba při nějaké jarní výpravě ....

Cesta zlatem, tak nějak by se dala popsat ta, kterou se k rybníku schází





Občas, když mezi stromy prošel paprsek, se ukázal zbytek mlžného závoje


Když není rybník vypuštěný, zase se člověk nedostane k takovému záběru, protože tady všude je voda ...


... a tak příště se porozhlédneme v této části trochu víc ...

20 komentářů:

  1. Krásné fotky. ty cesty zasypané listím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věčná škoda, že z té mlhy nezbylo víc....

      Vymazat
  2. Krásná "zlatá" cesta parkem. Tam by se mi moc líbilo. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc příjemné místo. Tak akorát velké že to stihneš obejít za dvě, tři hodiny, není tam moc lidí, pohodička ....

      Vymazat
  3. Na té poslední fotce je ten závoj z reflektorů na rockovém koncertě. Velmi působivé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že ta mlha nevydržela o něco déle .... to by se mi líbilo!

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Ráda chodím spadaným listím.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám strašně ráda. Brouzdat a vykopávat to spadané listí....a pak čuchat tu nahořklou vůni

      Vymazat
  5. blondýna5/11/19 07:26

    Kouzelná podzimní poezie, dokonale jsi vystihla tyto dny, když je prosvítí slunko.

    OdpovědětVymazat
  6. Cesta zlatem, to sedí jak hrnec na prdel! Takové zlatavé procházky miluju :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Proto tam také touhle dobou vždy jezdím rozloučit se se sezónou focení a chataření.

      Vymazat
  7. Anonymní5/11/19 20:14

    ten čtvrtý snímek bych mohla mít na zdi v ložnici coby tapetu a nevylezla bych ven...Jiřina z N.
    čirá krása!

    OdpovědětVymazat
  8. Čtyřka se mi líbí velice.

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě teda ten druhý, klidně jako tapetu na PC.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si ho stáhni... Akorát je blbý že je nastojato. Nebude přes celý monitor...

      Vymazat
  10. Vendy, krásné fotky. Díky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já děkuji. Momentálně se mořím s fotoknihou, tedy už se nahrává, tak doufám že bude O. K.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....