20 listopadu 2019

A když už ...





.... jsme u těch ne zrovna povedených fotek, můžeme v tom pokračovat dál. Tentokrát mlha nebyla, tentokrát to bylo s foťákem a tentokrát jsem to zvorala já. Vyběhla jsem totiž za veverkou, která si hopsala po zahradě, a nezkontrovala si nastavení foťáku. A jelikož si hopsala hodně rychle pryč, naháněla jsem jí při jejích různých krkolomných akcích na stromech. Ovšem jak to dopadlo, jsem zjistila až při stažení do počítače. Několik méně nepovedených z těch hodně moc nepovedených tedy dnes, protože momentálně není co, přidávám ....




Nad touhle jsem se opravdu hodně rozmejšlela jestli jo nebo ne, nakonec tedy jo, ale jen proto, že mne bavila ta silueta  


Tedy sledovat černou veverku ve tmavých větvích je radost, naštěstí si přeskočila do méně tmavé jabloně a začala s kaskadérskými kousky. Vyhlédnutí vhodného jablka ...


... a jeho konzumaci. A proč ne klidně i hlavou dolů?


12 komentářů:

  1. Mně se fotky líbí a veverce jablíčko určitě chutnalo. R.

    OdpovědětVymazat
  2. Jablíčka jak pro Sněhurku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen doufám, že nebyla stejně jedovatá! Veverek je nějak málo, tak aby to přežila....:-D

      Vymazat
  3. Vendy, mně se fotky líbí, jsou akční. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. No zajímavé...veverka jako žížnivá čára a ta jablíčka..k nakousnutí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jablíčka k nakousnutí. Však taky jsou všechna nakousaná. I u nás na jabloni...

      Vymazat
  5. Skvostné. Ta siluetka mě taky hodně baví. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, kvalita sice mizerná, ale vypadá srandovně. 😆

      Vymazat
  6. Nádhera, vůbec jsem netušil, že veverka si pochutnává o na jablkách (a navíc hlavou dolů), to bych čekal spíš u ježka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si marně lámala hlavu nad tím, jak je možné že na jablkách mám stopy po myších zubech. Jenže ony to nebyly myši ale jak se ukázalo veverka! Mne zaujalo to, jak si ho klidně hlodala hlavou dolů jako by se nechumelilo....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....