16 října 2019

Můžete mi ...




.... prosím vás říct, co je to tady všude za ptáky? KACHNY... notoricky známá replika z filmu
 " Rozpuštěný a vypuštěný "
 mne vždycky napadne, když někde kachny vidím. A stejně tak mne napadla když jsem fotila u rybníka na chatě. Na všech třech rybnících je kachní populace opravdu velká, a nezáleží u kterého zrovna jste, vždycky tam jsou a když zmerčí, že jste se zastavili, už k vám plavou nebo letí až z druhého konce. Nejvíc oprsklý jsou ovšem u rybníka Zámeckého, neb zde jsou lavičky a důchodci z nedalekého domova sem chodí na procházky a kachny krmí. A běda, pokud usednete na lavičku a nemáte sebou nic. To jsou schopné vám prolustrovat všechny kapsy. Já fotila u nejbližšího (ovšem bráno ze směru KU Mníšku), kde je travnatý svah, který dříve býval písčitou pláží. Našli jsme si, já i kachny, místo, kam dopadaly poslední paprsky slunce, než se schovalo za les a které tím pádem velmi zajímavě objekty mého focení nasvítily ....


Tyhle spíš věnovaly pozornost trávě a jejímu uždibování,než obsahu mých kapes







10 komentářů:

  1. Krásně jsi kačenky zachytila. U nás je jich hodně na řece a většinou se zdržují u lávky, kde chodí dost lidí. Jak se někdo zastaví, tak hned plavou ke břehu. Loni jsme je s vnoučaty krmili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle jsou zmlsaný a naučený od chatařů tady u nás na přehradě... zajímavé je, že se jich Bobeš bál když k nám vždycky hnaly a lezly na břeh. Ale ježka táhne přes celou zahradu v hubě a chce si ho vzít domů....

      Vymazat
  2. Jo Rozpuštěný a vypuštěný, nesmrtelná kachní klasika :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika je každá cimrmanovská věc! Ale kachny jsou kachny....

      Vymazat
  3. Pěkné fotky. Je zajímavé, že se kačenky vždy hrnou za nalámaným rohlíkem, ale prý by to ptáci vůbec neměly zobat. Žádní ptáci by neměli být krmeni pečivem ani jeho drobky. Ale když vidím holiby i ty kačenky, jak se po tom hrnou.....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by neměly mít čerstvé pečivo. Ale jak to je s tvrdým....

      Vymazat
  4. Fakt nesmrtelná hláška, taky si vždycky vzpomenu...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Cimrmany sedne snad každá situace.

      Vymazat
    2. Kachny jsou moc sympatická stvoření a ty jejich dětičky jsou kouzelné.
      A pak taky na pekáči jsou prima :).

      Vymazat
    3. Ano, kačenka s červeným zelím a chlupatým knedlíkem je výborná...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....