14 října 2019

Dnes se...




.... rozloučíme s pražskou procházkou trochu netradičně. Pokaždé když čekám na Smíchovském nádraží v hale, pozoruji tam toulavé holuby kteří tlapkají po hale, sbírají drobky a somrují u lidí o další. Občas vytáhnu foťák, když ho tedy mám po ruce, a udělám si pár obrázků. Tentokrát mne zaujal jeden, který sem tam chodil před zataženou roletou obchodu, krotil hlavou na všechny strany a pak odtlapkal k jednomu zbytku rohlíku, který nejdřív opatrně ochutnal a pak se do něj zaklofl a vzal s ním roha. Napadlo mne z těch fotek udělat takový malý příběh ....






21 komentářů:

  1. Hezké, vtipné. Vendy, přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jsem zabrousila do kategorie, která mi není až tak vlastní. A docela to snad i vyšlo....

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. No snažila jsem se, nějak mě to napadlo když jsem viděla na počítači tu fotku jak smutně tlápe pryč....

      Vymazat
  3. Kdyby holubí paní Colombová věděla... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, zdá se, že komentáře už zase fungují!

      Vymazat
    2. No jo, takhle to vypadá když sen vrká kde nemá. To se zapomene na všechno kolem, i na to, že se mají koupit rohlíky! ;-)
      Ano, zdá se, že už fungují....

      Vymazat
  4. Hezký holubí příběh. :-) Hlavně, že nepřišel domů s prázdnou.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, třeba to po cestě sám slupnul....

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Tak zkusila jsem zabrousit do jiné kategorie

      Vymazat
  6. Tak to je super, ta okýnka mi připomněla můj starej komiks s vajíčkem a Arnoldem Schwarzeneggerem :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono spojení vajíčko a Schwarzenegger je samo o sobě už úsměvné...

      Vymazat
  7. To se ti moc povedlo!!! Paráda!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle není moje silná stránka, ale občas se něco vyskytne co se dá takhle udělat.

      Vymazat
    2. A znovu opakuji, že se ti to povedlo. A to není jen tak!!!

      Vymazat
    3. Tak to opravdu není. Málokdy se na fotokomiks něco nafotí, tedy pokud to není cíleně. Takže díky!;-)

      Vymazat
  8. Mně holubi v obchodech, nádražích a náměstích dost vadí, kvůli nim jsou sochy zakrývány sítěmi, nehledě o riziku znečištění oděvu. Myslím, že patří do přírody a ne sem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....