13 října 2019

Černobílá je ...





.... in. Ať v oblečení (nosím jí ráda, vypadám jak černá můra jak mi vždycky říkala maminka, a nosím jí proto, že zeštíhluje) nebo ve fotografii. Některé obrázky si o ní sami říkají, dostanou tak úplně jiný rozměr.  Ale i notoricky známé věci v barvě, v čb se stanou tak trochu méně známé a stanou se i někdy tajemnými. Třeba takové staropražské uličky.  V dnešní náloži fotek si tedy dáme věci známé i méně známé v černobílém provedení. Krom dvou jsou všechny z mých dvou pražských toulek s Čerfem a Padesátkou a fotka Hradu je archivní, z doby kdy jsem jezdila ještě za maminkou a bivakovala na Smíchově ....



 





  

Téma stejné, staré uličky, jen město jiné byť se stejnou atmosférou historie, která tu je hodně silná. Litomyšl


A jeden pozdrav z Brd


10 komentářů:

  1. Taky ráda kombinuji černou a bílou, jsou to moje nejoblíbenější barvy oblečení hned po světle modré :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K černé můžeš vlastně dát jakoukoli barvu a nic nezkazíš. To je její velká výhoda.

      Vymazat
  2. Černobílé fotografie ze starých uliček mají své kouzlo, přenesou nás do doby, kdy ještě nebyla barevná fotografie.
    V oblečení černou skoro nenosím, mám jen černé kalhoty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám moc ráda saka, a černá obzvlášť.Jinak už taky mám víc barev v šatníku, i když pořád se držím dost zpátky.

      Vymazat
  3. Těm pražským uličkám a zákoutím tohle nebarevné pojetí sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první je skoro strašidelná...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom v barvě to tak nevypadalo, co? A jak se to převede tak je to hned úplně jiná atmosféra....

      Vymazat
  5. To vypadá jako záběry 100 let staré :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To čb umí. A když ještě přidáš nějaký ten filtřík ....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....