12 října 2019

Haf, haf ....





.... nebojte se mě.... jsem roztomilý, mám krásný úsměv a umím dávat pac. Navíc jsem velmi dlouhověký a hned tak vás neopustím. Tedy pokud mne někdo neukradne do sběru ....
Ne, opravdu jsem se nezbláznila, ale přesně tohle vystihuje dnešní protagonisty mých fotek. Než totiž vejdete do pokladny Vrtbovské zahrady, budou na vás koukat dva psí krasavci. Je tu totiž galerie, kde jsou vystavení obyvatelé živočišné říše vytvoření z nejobyčejnějšího železného odpadu. Když jsem viděla tahle díla poprvé v Rakousku, hrozně se mi tam zalíbili ptáci z úžasnými výrazy. Tady mne zas oslovili dva rafani, jeden dokonce takový psí rastafarián. Dovnitř jsme nešly, už jsme byly dost uškobrtané a hladové takže spíš než umělecká díla nás lákal plný talíř. Tak jsem si je aspoň vyfotila a nechala se s jedním vyfotit (což normálně moc nedělám) ....














12 komentářů:

  1. Tak tohle umění se mi moc nelíbí. Oceňuji sice nápad, jak šikovně využít šrot, autor musí mít fanzatii a při hromadě šrotu ho musí každá součástka inspirovat, ale mne nenadchl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já vím, že ne každému se to líbí, ale mě to pobavilo. Zvlášť ta protéza, z který má pes ten široký "úsměv"

      Vymazat
  2. Ta protéza mě také zaujala, ale trošku z něj jde strach. A Tobě to moc sluší.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl hodnej😆. Tedy pokud by člověk viděl jen hlavu, tak by si myslel že to je spíš kůň 🐎🤓

      Vymazat
  3. Vypadá jako kůň, kalamita, ale může vyniknout ta kočka na konci a té to fakt sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbil právě kvůli tomu úsměvu ;-). No vždyť to přece dámy dělaly, že si do společnosti vodily buď opičky, nebo šeredky a trpaslice, případně šeredné trpaslice aby vedle nich vynikla jejich vlastní krása! :-D :-D

      Vymazat
  4. Určitě to za povšimnutí stojí. Je to vytvořené s určitou nadsázkou a mne by to určitě pobavilo.
    A Tobě to sluší!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na blogu fotky ze zájezdů do Rakouska, do Kittenbergerovských zahrad. Tam měli také různé plastiky ze šrotu zakomponované do areálu. Moc zajímavé a veselé. Měli tam ptáky, a ti měli úžasné xichty. Takové, že jsi měla dobrou náladu celý den, když ses na ně podívala. I je tam prodávali, tedy v nerezovém vydání ale stáli tedy docela velkou pálku. Díky za poklonu.

      Vymazat
  5. Něco podobného je i v ZOO ve Vyškově. A je to originální. Proč nevyužít odpadový materiál...

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky původně myslela, že í-ha-há - koník! :-D A on to (kočko)pes! :-D

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....