08 září 2019

Původně jsem ....





.... chtěla dneska dát fotky se sluníčkem, které nám trochu komplikovalo v úterý focení, nicméně po propršené půlce neděle a pondělí bylo velmi úlevné se na něm vyhřívat. Ale vzhledem k tomu, že tu mám ještě spousty nafocených fotek detailů kapek, řekla jsem si, že i když je zas upršený den budou se k němu hodit.
Je pravdou, že se tou změnou v pátek v noci pomalu představuje podzim, je zima, prší, obloha je šedivá a celkově to je ee ....




Jedna větší ...


... a jedna v ořezu


... a tady také. Já si tuhle fotku nazvala Provazochodkyně





A na závěr pohled do pavučiny




14 komentářů:

  1. Ta první je neuvěřitelně krásná, jako vánoční ozdoba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Proto jsem udělala ten výřez. Taky mne to hned napadlo, pavouččí vánoční ozdoba

      Vymazat
  2. Vendy, nádhera. Také jsem dnes fotila kapky rosy, ale mám úplně jiné obrazy. Ty tvé jsou hodně zajímavé.
    Měj fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono hodně záleží kde fotíš, a co je těm kapkám za pozadí. A jestli svítí sluníčko nebo ne...

      Vymazat
  3. Mně ta první kapka také připomněla vánoční ozdobu, je nádherná. A ty malé jsou jako korálky na šňůrce. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však proto jsem dělala ten výřez. Ta podoba s vánoční ozdobou je veliká.

      Vymazat
  4. Vendy, nádherné fotky. Přímo výstavní, kochám se u ranní kávy. Děkuji a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se teď u kávy nekochám. Furt leje, už třetí den a noc a už mi to leze na mozek. Jestliže doteď nerostl žádný plevel, tak teď se rozjel a dny kdy se bude moct začít dělat na zahradě zatím v nedohlednu.... Ani mne to neláká jít fotit další kapkové fotky, taky by ani nebyly moc pěkné, protože nesvítí sluníčko...

      Vymazat
  5. Prostě vánoční ozdoby - nádhera !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Tají se mi dech. První dvě jsou jako baňky na vánočním stromečku. Krása. U nás eneska vydatně pršelo, ale když přestalo, byla jsem stejně doma. Nechtělo se mi ani do blízkého lesíka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem to zkoušela zase, ale ani jedna se nepodařila, měla jsem asi nadmíru rozklepaný ruce.

      Vymazat
  7. Hodně to připomíná svéráznou vánoční výzdobu...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....