29 srpna 2019

Zase ty ...




.... kapky. Nedají mi spát a musím stále zkoušet různé kombinace objektivů a mezikroužků. Odebírat a přidávat, a zjišťovat co ještě udržím v ruce a na co už je potřeba stativ. Dneska ráno jsem si zas našla pár objektů s rosou, a znovu zkoušela. Co z toho vzniklo můžete dnes posoudit sami ....










25 komentářů:

  1. Óóóóó tak to je opravdu krása!!!! Fotečky plné drahokamů. SeŠ dobrá!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě mám nějaké v zásobě, ale ty už jdou do archívu do jednotlivých barevných úlovků. Díky za pochvalu...

      Vymazat
  2. Tohle mě vážně moc baví, nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! mě to taky baví, akorát je člověk z toho focení poněkud navlhlý!

      Vymazat
  3. Nejvíc by se mi asi líbil výřez z trojky. A největší potenciál bych asi kvůli světlu viděl ve dvojce :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta třetí by asi byla při výřezu rozostřená. Uvidím zítra na normálním počítači jak by to vypadalo.

      Vymazat
  4. Kapkám se nedá odolat.
    Moc se mi líbí snímek č. 2.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, to je nádhera. To už je na výstavu. Moc krásné, kochám se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tak vysoké mínění! Jen by neměly řádnou kvalitu na tisk....

      Vymazat
  6. Krásné. Na té poslední fotografii vidím uprostřed maličké diamanty. Je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. Vendy, ty se ti opravdu povedly. Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to se někdy občas zadaří.... 😉🤭

      Vymazat
  8. blondýna30/8/19 16:57

    Dvojka, dvojka, dvojka ...luxusní podívaná !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když už trochu chaotická. Ale pro nás straky milující lesk diamantů pošušňání 😆🤗

      Vymazat
  9. Kapičkové království.

    OdpovědětVymazat
  10. Ježíš to je nádhera. Lákáš mě lákáš. Už jsem dlouho nebyla venku jen tak fotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já bych teď měla materiálu, od včerejška od poledne jen prší a prší a já si debil sebou ty mezikroužky nevzala.... Ani jsem nestihla jít zatím do lesa, co jsem přijela likviduju na chatě bordel od myší. Akorát jsem stihla posekat kus zahrady...

      Vymazat
  11. Láska, vlastně krása mezi kapkami deště.

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se nejvíc líbí pětka.

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné kapičky :). Já je letos zanedbala, nenafotila jsem žádné. Spíš jsem naháněla motýly ;) :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám zas obráceně, žádné motýle ale kupa kapek! :-D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....