28 srpna 2019

Brána do paralelního světa ....





....se mi otevřela včera, kdy jsem si vzala starosklíčko a mezikroužky a šla po zahradě lovit kapky po večerním a nočním dešti. Tentokrát jsem si vzala mezikroužky rovnou dva, což sice byla fuška udržet, ale zase jsem se dostala do nitra těch nejmenších kapiček na jemných travách. Sama jsem byla překvapená (ostatně jako vždy) co z toho vlastně vzniklo ....


Kapka na konci kaktusového stonku vypadá jak nějaký vetřelec, nebo jak proudy vesmírné energie točící se kolem dokola



Tuhle fotku dávám nadvakrát. Jednou jako větší výřez a podruhé tak jak vznikla. U té výřezové je lépe vidět odraz v kapce, u té původní se mi líbí celková barevnost 



Totéž platí i o těchto dvou




Všechny ty kapky bohužel byly otočené na trávě směrem do jezírka, takže je nešlo fotit zepředu, krom té první. Jenže když si uvědomíte, že ve skutečnosti měly jen několik málo milimetrů, tak mi to snad odpustíte

23 komentářů:

  1. Krásné, zajímavé. Ty kapky vypadají jako z naleštěného kovu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapky jsou věc která mne neustále fascinuje a nutí je fotit a snažit se je nafotit co nejlépe. No, zatím je u pokusů....

      Vymazat
  2. Tak to jsou úžasné fotky.U nás snad nenaprší a chodit s rozstřikovačem mě už nebaví.Stejně ten bokeh mně nejde,ale pilně zkouším.Díky za pěkné pokoukání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to zatím v posledním měsíci je s deštěm docela dobré. Skoro každý den přijde nějaký lijavec. S rozstřikovačem si taky občas hraju. Ono s tím bokehem je to dost těžké, pokud ten objektiv neumí tak se člověk může třeba stavět na hlavu a prostě to tam nebude. Třeba s Industarem nedokážu nic moc, za to má krásnou ostrou kresbu v detailech nebo bez mezikroužků. Ten Nikon E ten s mezikroužky dokáže krásné věci, a občas se zadaří i bez nich. Je to hlavně o tom, jak se člověk asi postaví, světle a dalších aspektech. Prostě se musí zkoušet a zkoušet. Proto s těma kapkama tak ráda experimentuju....

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, jsi kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zas ne, ale někdy se prostě zadaří....;-)

      Vymazat
  4. Vendy, paráda, Růža to vystihla si kouzelník. Poslední tři fotky mi připomínají kapky rtuti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, dneska jsem zkoušela ještě další, mám je teprve stažené, pořádně jsem je ještě neviděla.

      Vymazat
  5. blondýna30/8/19 16:58

    Tak Vendy se nám vrátila do života, bravo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zatím ještě žiju, jak dlouho to nevím , ale nefotila jsem. Buď jsem doháněla resty na zahradě a baráku nebo lenošila jako tenhle celý týden na lehátku nebo v bazénu. Zítra valím na chatu konečně na dovču. Ty kapky mě jediný teď vytáhly fotit. Doufám že bude všechno v pořádku, a že se něco neposere.....

      Vymazat
  6. Výborné. Pokochal jsem se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tak to jsme dva. Já po stažení do počítače. Sice hromada toho letěla do koše, ale co zbylo mne potěšilo.

      Vymazat
  7. Opravdu zajímavé, co se vejde od jedné kapky. Je to podobné, jako když někdo uvnitř láhve sestaví ze sirek domek nebo loď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to navíc jsou ve skutečnosti strašně malinký! Vynikne to až při výřezu, co všechno se v nich odráží...

      Vymazat
  8. Jsi kouzelnice a ty to víš! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdepak, jen se něco výjímečně podařilo.... 😉

      Vymazat
  9. Ty odrazy jsou skvělý, to se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem k sobě hodně kritická, a nejsem nikdy moc spokojená, ale u této kapkové série to je spokojenost velká.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....