06 srpna 2019

Jednotvárnost a nesnášenlivost ....




.... teď nějak vládnou mým dnům. Naštěstí už jen tři a půl dne. Někdo prostě musí programově  za dobré odplácet zlým, pomluvou a vůbec nevděčností. A jednotvárnost je věc které jsem se vždycky nejvíc bála, a nakonec jsem v ní skončila, ještě že to není někde na páse, to bych se už vůbec zbláznila. I tak to stačí na to, abych toho měla až nad hlavu. Od pondělka už je mi fuk co se bude dít, to už budu fungovat jen na večeřích, a kdyby náhodou něco zas vybouchlo, už odmítám dělat náhradníka ....

A aby tady nevládla jednotvárnost v barvě, dneska dáme pestrost



Jak vidno, archivovala jsem ty fotky hodně dlouho ...











Surfinie z předešlých obrázků jsou úlovkem z květnového výletu do Polska. Chtěla jsem si vytvořit takový malý sloup ze surfinií který jsem viděla v Dobříši. Nevím jestli měli samozavlažovací systém, ale tenkrát ještě v září je měli nádherné. Mě to vydržely do minulého týdne a musela jsem je zlikvidovat. Jenže jak jsem zjistila, i sousedka která je mívala až do listopadu v závěsu až metr dlouhém dopadla naprosto stejně a i dvě kolegyně v práci si na to stěžovaly. ...
Takhle to vypadalo hned po osázení. Mělo se to prodlužovat a spojit, jenže místo toho mi půlka těch červených začala odcházet tři neděle po výsadbě a jestli něčím nakazily i ty z Polska, čert ví.
Teď jsem tam přesázela afrikány a počítám že příští rok tam půjdou zas. Nevadí jim úpal ani déšť a dělají veselými barvami velkou parádu.



16 komentářů:

  1. No jo, někdy to v práci není ani trochu jednoduchý, občas mi to taky leze na mozek.

    OdpovědětVymazat
  2. Afrikán se včeličkou je super čili nad...

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, krásné fotky. No, život někdy není vůbec jednoduchý. Tak ať je pro tebe pestřejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až zas budu mít jen ty své večeře, budu mít dopolko k tomu abych mohla dělat různé věci, jezdit za vnučkou nebo se jít projít, i když to zas kvůli tomu abych dohnala resty na zahradě taky dlouho nebude v kurzu.

      Vymazat
  4. Tvoje krásné fotky vůbec nejsou jednotvárné a kytičky Ti určitě dělají radost.
    Téměř celý život jsem pracovala v továrně, sice ne u pásu, ale někdy mě jednotvárnost ubíjela. Vydrž, zase budou veselejší dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem založením kreativec, musím mít pořád něco nového a nové výzvy. Ale stále stejná práce ráno i večer je pro mne trest....

      Vymazat
  5. blondýna7/8/19 09:13

    Všude chleba o dvou kůrkách, vezmi foťák, vyraž do přírody a rychle !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to bude čas až po víkendu, do té doby nemám šanci. A to už bude podzim....

      Vymazat
  6. No jo, Polsko...! Měly salmonelu...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeš se divit, ty polské byly do poslední chvíle docela v kondici. Zhynuly ty které jsem koupila tady v Česku v hobby marketu.... a ty české nakazily ty polské

      Vymazat
    2. Někdy jsem ráda že jsem v důchodě ale zase na druhou stranu zase bolí svaly a klouby, prostě si nevybereš. Ještě, že máš pro radost foťák a krásné kytičky a k tomu dva rošťáky... Mně se moc líbí ty maceškové fotky.

      Vymazat
    3. Starosklíčko. Jsem použila na ty macešky....;-)

      Vymazat
  7. Jak vidět, i v té jednotvárnosti se nachází pořád dost prostoru pro pestrost.
    Ten květinový sloupek je nádherný, škoda že to nevyšlo. Ale zkus na rok, možná je letos nějaká blbá konstelace hvězd (sama píšeš, že ty surfinky odešly i dalším). Máš krásně rozkvetlo. Zaujaly mě ty fialové melírované květy, co to bylo? (Fialové, jako by postříkané bílými flíčky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou taky surfínky, odrůda Galaxy. Jsou i v růžovém. Příští rok půjdou do těch mis afrikány. Ty jsou krásné, pestré a vydrží opravdu všechno....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....