02 srpna 2019

Dneska jsem ....






.... měla podstoupit u zubaře čištění kořenového kanálu a vyjmutí nervu ze zavražděného zubu. Od pondělka jsem měla sevřenej žaludek i zadek a jedinou výhodu jsem viděla v tom, že si aspoň trochu odpočinu a nebudu muset jít do práce i na večer. Takže nejdřív jsem si zašla do vinotéky koupit zásobu vína na případné umrtvování bolesti, do bankomatu si vyzvednout 8K na zaplacení a s malou dušičkou vlezla do čekárny. Když mne zavolala doktorka která ve vystrojení vypadala tak trochu jak z jiné galaxie, rozhodně se mi sebevědomí nezvedlo. Sedla jsem do křesla, do pusy mi strčila zábranu proti zavírání, nacpala mi do pusy různé přístroje na odsávání , vyvrtala dočasnou cementovou plombu, vyndala umrtvovací vložku, pak něco proměřila a oznámila mi, že zub opět zavře a ať se objednám do Olomouce...
Super. Takže v pondělí zavolat do Olomouce, objednat se, bůhví na kdy, neboť s mikroskopem ordinují a provádějí zákroky jen jeden den v týdnu! (tedy mám tušení na kdy mne asi objednají, mám naplánovanou v září dovolenou) a ještě štěstí že ta klinika je hned u nádraží a Třebová leží na trase Praha - Olomouc, takže nemusím plašit muže aby mne tam zavezl. Jediné pozitivum je, že nemusím do práce, kde jsem nahlásila delší zákrok, a můžu konečně trochu odpočívat déle. Takže se ode dneška válím jak ten spadlej květ ....



15 komentářů:

  1. Držím ti palce se zubem (důvěrně znám) a ten spadlej růžovej květ je povedenej :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to nebolí, takže se to dá. Ale je to zbytečná komplikace s dojetím. Podle doktorky je ale ta klinika hned vedle olomouckého nádraží, takže je to lepší vlakem než autem. Spíš jsem byla na to psychicky připravená a teď zas bůhví kdy mě to bude čekat.

      Vymazat
  2. Že jsou ty lékařské návštěvy tak oblíbené ... drž se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doktoři mi nevaděj, vadí mi zubař....jde spíš o to, že jsem byla připravená na tři hodiny moření, a ona mi řekne, já na to nemám nástroje, tak to mi to sakra nemohla říct rovnou a já už mohla v tom Olomouci bejt objednaná....

      Vymazat
  3. Také jsem zažila, že jsem se připravila na zákrok u zubařky a ona mi koukla do pusy a nic se nedělo. Mám s ní bohaté zážitky, bylo by to na delší povídání. Buď ráda, že máš své zuby, s klapačkama už jablíčko nepokoušeš. ;-)
    Budu Ti držet palce, aby všechno dobře dopadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela mne to naštvalo, rentgen měla už minule a mohla už minule usoudit, jestli se to je v jejích možnostech nebo ne.

      Vymazat
  4. Ale na druhou stranu zase můžeš navštívit Floru Olomouc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z hubou napůl ztvrdlou by to asi nebyl ten správný zážitek. A nevím vůbec kdy mne objednaj....

      Vymazat
  5. Ten konec s fotkou je fakt dokonalý, vtipný a půvabný...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ovšem válení se odkládá na zítra. Dopolko jsem lítala po nákupech a teď dopiju kafe a valím za holkama do Litomky... a bto ještě nevím, jestli zejtra nedorazí ten bratránek mé letní lásky, má tady v Ústí babu a dneska volal že by se třeba stavili. No uvidíme. Vidíš, divný. Já včera o něm dám zmínku a on mi dneska volá.... kdyby se třeba taky dal takhle rychle sehnat ten indián....,

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, ať to dobře dopadne. A ta fotka je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. jediné co jsem tak úplně nesplnila je to válení. Počasí jak na houpačce, koupat se nedá, neb i se solárem poslední studené dny i noci vodu řádně vychladily, sluníčko taky svítí vždycky jen chvíli, a na zahradě je spousta práce.... Samozřejmě že zas od zítra budou tropy, je ořede mnou poslední týden celodenní práce, kdy nemám moc času se vykoupat. Až skončím, nastane už podzimní počasí...aspoň výhledy tomu nasvědčují.

      Vymazat
  8. U zubaře to nikdy není nic moc, ale ta fotka padlého květu je moc pěkná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A největší hardcore je to, že na konzultaci! mne objednali až na 20.1.20. A kdy na zákrok,tak to se dozvím až za těch půl roku.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....