30 července 2019

Zas od bílé ....




.... barvičky si dáme kytičkové fota. Jak rozkvétají všechny možné květy po zahradě, ale i u sousedky, sbírají se mi fotky s tématem na všechny možné barvy. A tak zas znovu jedem další kolo od bílé ....


Květy nejraději fotím starosklíčky a mezikroužky. Můžu se jim tak podívat do ledví ... jako třeba tomuto květu clematis montana



... anebo rozkvétající magnólii



.... případně i do kvetoucího lilku jasmínokvětého. Tenhle má ještě tu zvláštnost, že rozkvétá modrý a dokvétá bílý. Nová letošní akvizice od Libby


A opět moje krasavice bílá rosa multiflora


Ale i bílý plevel je pěkný. I když je takový osamělý


Další dvě novinky na zahradě. Bílá Ixora. Vypadá jako menší frézie, jen nevoní. Myslela jsem, že mi vůbec nevyroste, už jsem se s tím smířila, že také padla jako česneky v plen Myšpulínově zahradničení, ale nakonec se ukázalo, že se na ně nedostal



A bílá Echinacea


Katalpa se letos s kvetením vytáhla, byla obalená celá takovýmito krásnými latami květů až 30 cm velkými



10 komentářů:

  1. Krásné fotografie nádherných bílých květů. Katalpa je úžasná.
    Dnes jsem smutnila pro bílé kytičky, které kvetly na trávníků za domem. Holt pravidelné sečení trávy se musí dodržovat.:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katalpa letos opravdu kvetla náramně. Já nesekám trávu už jak dlouho a tak zas vykvétají kopretiny....a zjistila jsem, že se mi nevím jak, na zahradu dostaly hvozdíky, nebo jinak Slzičky Panny Marie. A mám jich docela hodně velkou plochu, což mne hodně překvapilo. Holt jak jsou suchá léta, stává se část zahrady stepí i se stepním porostem :-D, protože tam začíná růst i kostřava...

      Vymazat
  2. Kvítka v každé barvě vypadají dobře - i v bílé. Moc hezké fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak mi postupně kvetou trvalky, zjišťuju, že bílých mám strašně málo. Dokonce nemám ani bílou klasickou růži. Takže se teď snažím dokupovat i nějaké další bílé trvalky.

      Vymazat
  3. Moc krásné. Bílá se špatně fotí, ale ty si vždy poradíš. Tvoje zahrada je obdivuhodná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zásadně už bílou a žlutou fotím když je pod mrakem, anebo ve stínu....

      Vymazat
  4. Bílá tedy není úplně moje, ale tohle je nádhera...!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky detailu bílých květů...Nejvíce mi padly do oka první dvě...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....