29 července 2019

Time ....






.... prostě jinak než touhle muzikou nešlo dnešní článek začít. U Marty se objevila letní výzva věnovaná času, respektive jeho měřidlům - hodinám. A u nás se jich prostě najde opravdu hodně. Hlavně díky mé mánii kupování ne zrovna obvyklých náramkových hodinek. Dodávám, že jsem  už několikery prodala, jelikož jsem na ně přestala vidět. Teď když mám brýle skoro pořád na nose, můžu už zas hodinky začít nosit. Jen musím nakoupit do nich baterky ....


Protože můj dědeček měl velkého koníčka, hodinařinu, zůstalo mi po něm pár opravdu starých a mě milých kousků časoměřičů. Velké pendlovky, jedny dámské kapesní hodinky a dva kouzelné budíky

Cestovní budíček



Tyhle krásně vykládané kapesní hodinky kdysi opravil pro mou babičku. Nejsou velké, mají v průměru asi jen pět centimetrů




A jeden stojací budík



Pendlovky jsme měli doma dvoje, tyhle modernější a jedny skoro v gotickém stylu. Ty se kdysi babička po dědově smrtí rozhodla prodat, i když jsem jí to vymlouvala. Vzal si je můj vedoucí z obchodu kde jsem tenkrát prodávala. Zachránila jsem alespoň tyhle a ty se s námi stěhovaly od našich na sídliště a ze sídliště sem...


Hodiny, které jsem si koupila kdysi do svého budoáru na chalupě. I tady se projevilo mé vyrůstání mezi starými hodinami


Kapesní hodinky, které dostal manžel od svého otce. Ty už jsou trochu modernější než ty moje po babičce


Když jsem si s prvním mužem kupovala do prvního bytu kuchyňské hodiny, vybrali jsme si tyhle. Když jsem si vzala druhého muže, dostali jsme k nim celý jídelní servis... i ony mají za sebou několikeré stěhování a stále a pořád jdou


A teď ta moje posedlost náramkovými hodinkami. Jak jsem objevila Aukro a na něm hodinky značky Charles Delon tak jsem začala aukčnit ve velkým ... jen ty v dolním levém rohu jsem dostala k padesátým narozeninám od manžela



Tenhle set je tady z Aukra, ale moc jsem ho nenosila, kultůra se nějak přestala pěstovat. I když občas, když se tu ukáže Ondřej Havelka,tak je vytáhnu provětrat


Tuším, že jsem určitě ještě na hromadu zapomněla, někde ještě jsou také hodinky po mojí mamince. Jak jsem zjistila, tu mánii náramkových hodinek mám po ní. Jen s tím rozdílem, že ona byla na klasiku, já na designovky a zvláštnosti, a jedny sportovky, který, jak mi teď došlo, jsem zapomněla nafotit .... 

24 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že ty desingové hodinky jsou boží, jsou dokonalé. Vůbec hodinkám nerozumím, nenosím, ale ty tvoje ...MÁŠ VKUS !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem se v nákupech ještě hodně krotila! I když teď jsem koukala na Aliexpresu a tam taky mají táák nádherný kousky!

      Vymazat
  2. Vendy, všechny kousky jsou nádherné. Mně se moc líbí ty budíky a i ty kapesní hodinky. I když náramkové hodinky nenosím, ty Tvé jsou moc zajímavé. Máš opravdu co ukázat, na rozdíl ode mne. :o)
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jak jsem psala, jsem ještě nevyhrabala ty hodinky co jsem si přivezla z Prahy po mamince....Náramkové hodinky jsou prostě taková trochu úchylka :-D

      Vymazat
  3. Vendy, nádherné kousky. Díky, že jsi výzvu přijala a takovým krásným způsobem. Ukládám si pro další zveřejnění. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice na poslední chvíli, ale aspoň že vůbec.... fotila jsem to tu v přestávce mezi dvěma směnami v práci ....

      Vymazat
  4. No páni, netušila jsem, že hodinky patří ke tvým koníčkům, jsou to opravdu krásná dílka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, geny.... a zvláštní hodinky mne obzvlášť zajímají. Jak se zdá i synek se v tomhle zvrtnul po mě. I on si objednává na Ali takové velice zajímavé kousky. A to ještě donedávna hodinky vůbec nechtěl nosit...

      Vymazat
  5. No nádhera! Ty jsi tedy výzvu opravdu obohatila krásnými kousky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, máš doma nádherné hodiny a nejvíc obdivuji ty designové náramkové hodinky.
    Měj krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když se do něčeho pustím.... tak nevím kdy přestat! :-D

      Vymazat
  7. Díky tvému článku jsem si uvědomil, že vlastně v celém mém bytě nejsou ani jedny hodiny nebo hodinky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych nemohla. Pořád musím mít nějakou možnost kontroly času :-D. Teď je to tedy mobil, na ten vidím i bez brýlí! :-D :-D

      Vymazat
  8. Na hodiny i hodinky jsem zatížená. Hodiny mám v každém pokoji i na chodbě a v pergole. Náramkových hodinek mám taky spoustu, mám i ty co už nenosím, nějak se s nimi nemůžu rozloučit. Asi je taky někdy nafotím, až v zimě nebude co dávat na blog. Ty tvoje jsou parádní amají cenu. Ty bílé s bimbátkem jsem měla taky podobné, ještě měly bílou stříšku připojenou čtyřmi sloupky a stály pár korun. Ten úvodní zvuk je perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to jsem zapomněla nafotit mé, jak říkám Harrypotterovské hodiny venku na terase. Akorát je problém, že ty jsou už nějaké poonděné a nechtějí jít. Aspoň na jedné straně. Na druhé mají povolenou malou ručičku která se stále protáčí. Budu se muset na to podívat. No Pink Floyd je ten naprosto dokonalý úvod k článku o hodinách ;-)

      Vymazat
  9. Téda čučím. Máš parádní sbírku. Ve Šternberku se velké muzeum s Expozicí času. Je to nádhera. nejen tedy vystavené hodiny a hodinky, ale moc se mi líbil i vesmír.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aby ve Štenberku nebylo muzeum hodin, když se tam dlouhá léta vyrábějí!

      Vymazat
  10. Vzpomínám moc na babiččiny pendlovky, i když mne bití jeden čas v noci budilo, pak mi to ale ani nepřišlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož jsem pod jedněmi pendlovkami spala, a taky mi to bimbání vadilo, babička ho pak nenatahovala, tudíž nebimbaly...

      Vymazat
  11. Vendy, opravdu krásné kousky - hlavně ty staré kapesní hodinky a budíky. A těch náramkových hodinek :-o (já jsem náramkové do svého článku nefotila - ale ono já žádné extra zajímavé nemám...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, ještě jsem na spousty hodin a hodinek zapomněla!

      Vymazat
  12. Vendy, tak to je tady něco! Úžasná sbírka, jedny jsou hezčí než druhé a o to cennější, že to jsou památky na dědečka.
    Děkuji za to podívání a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoustu věcí babička po dědově smrti rozdala nebo vyhodila, což mne dost mrzí. Maminka taky nevím kam dala opravdu pár krásných kousků pro změnu porcelánu. Vždycky říkala, ty budou tvoje a najednou zmizely.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....