28 července 2019

Zákon schválnosti ....






.... je neúprosný. Celý týden svítí slunce od rána do večera, já celá natěšená na víkend, jak si budu vyhřejvat na lehátku starý kosti a rozhánět ve vodě plaváním zatuhlé a bolavé rameno a záda, namáhané v práci, samozřejmě v sobotu dopoledne zjistím, že je zataženo a po sluníčku ani památky. Stejně tak i dcera se těšila na to, že se přijedou všichni k nám koupat. Dojela tedy s Bobulkou, bez věcí na plavání. Jenže co naplat, zákony schválnosti zaúřadovali a vylezlo sluníčko. Bobulka smutně koukala na vodičku, a chtěla dělat kopy, kopy...
Slitovala jsem se nad ní a vzala jí do bazénu jen tak se ráchat v náručí. Objevila kouzlo skákání do vody ze schůdků a chtěla pořád skákat do vody. Nakonec si pro své staré plavky co tu má došla i dcera a Bobule vydržela skákat do té vody dobrou hodinu ....
Tudíž jsem si nakonec i té vody trochu užila. Dnes je počasí jak přes kopírák, tak si říkám, že až dopeču králíka k obědu, douklidím co jsem za týden nestihla a vyperu co je potřeba vyprat, snad se mi podaří i do té vody se dostat ....

Mějte hezký den a celý týden



14 komentářů:

  1. Tady je zaplaťpámbu konečně pod mrakem, po včerejším lehkém dešti to zas jednou jde normálně přežít :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby alespoň z těch mraků něco bylo, kdyby zapršelo, ale to ne. A tak je dusno a mraky a vítr fouká. Jen ten déšť chybí....

      Vymazat
  2. U nás je od včera pod mrakem, včera trochu pršelo. Dnes je 22°C a dost fouká, takže na koupání to není. Alespoň se dá trochu líp vegetovat. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve svém odhadu jsem se mýlila, dneska to na koupání oproti včerejšku není.

      Vymazat
  3. V sobotu jsem ti poslala myšlenkou pozdrav z rychlíku. Vracela jsem se z Tábora přes Prahu a Českou Třebovou. Kolem Olomouce bylo dokonce hodně zataženo a když jsem přijela domů. tak pěknej slejvák. Dneska je ale opět na koupání. Manžel jel na zahradu a vrátil se, že určitě bude odpoledne pršet a nic. Já peru a peru. Jk já si užívám důchod. Jsem šťastná, že nemusím do práce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska spadlo 20 kapek na metr čtvereční....Ale aspoň se trochu ochladilo. Navíc fouká což je příjemné....no vidíš, a já ten pozdrav nechytila ;-)

      Vymazat
  4. Včera u nás v Podkrkonoší bylo slunečno-značně horko a byla a ještě dnes je u nás pouť. Dnes je dusno, nebe je víc do šeda, ale neprší a neprší. Už je to docela dlouho, co se nebe nad námi smilovalo.
    Bezva fotka!!!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady zapršelo, krásně se zalilo. Dneska zase a dopršel mi i sud. Kdyby to tak bylo každý den, bylo by to fajn....

      Vymazat
  5. Vendy, neděle u nás byla podobná, ale v sobotu bylo peklo a já bych bývala na pracovní akci uvítala trochu stínu. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V neděli dokonce i zalilo, nicméně žádná sláva, ani mi nenapršel sud.... Zatím zas svítí, ale honí se i mraky, ale na déšť to není ani náhodou....

      Vymazat
  6. Od minulého týdne už vím, proč v Čechách neprší. Protože všechna voda spadne na zem na Slovensku :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Léto u vody budiž pochváleno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pokud se ovšem u té vody dá trávit....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....